[Vraag] Hoe fotoshoot met (nep) wapens regelen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ricie

[Vraag] Hoe fotoshoot met (nep) wapens regelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 16:18

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, namelijk iets over het regelen van een fotoshoot.
Mijn vriendin doet namelijk fotoshoots en laat ik nou net een fotoshoot van mij en haar pony willen.

Het is zo dat ik een heel setje (dekje, deken, hoofdstel, halster, touwhalster) heb in legerprint.
Nu gaan we binnenkort een fotoshoot doen als ik zelf mijn legerprint kleding aan heb. (ben helemaal gek van legerprint namelijk).

Nu lijkt het me heel gaaf om tijdens deze shoot (is buiten) ook een paar hele gave foto's te maken met wapens er bij.
Dit wil ik doen met airsoft wapens of echte wapens.

Maar nu is de vraag, heeft iemand enig idee of dit en zo ja hoe dit te regelen valt?
Want ben bang dat als ik niks zou regelen dat er heeeel veel gezeur mee komt als politie of iets er achter komt of gebeld word.

Ik dacht ik vraag het hier, want misschien zijn er mensen die ervaring hebben met ditsoort dingen.

Iemand tips of een idee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 16:21

Op zich is het wel te regelen. Ben je bekend met Airsoft/NABV?

Anders zou je kunnen overwegen om in ieder geval de NABV te contacten. Echte wapens wens ik je veel succes mee, dat is bijna geen doen en krijg je ook niet 'even' mee _O- , maar replica's kunnen wel te regelen zijn, ik zou toch de NABV dan contacten voor het hoe/wat.

Kan het wel aan m'n vriend vragen trouwens, die is aangesloten bij de NABV :j

Ricie

Re: [Vraag] Hoe fotoshoot met (nep) wapens regelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 16:32

Bedankt voor je reactie! Hoorde al van Celine dat ze al contact heeft met je vriend. Hoop dat we er uit komen en dat er iets te regelen valt hihi, bedankt in iedergeval vast!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:36

Ik zou ook voor airsoft wapens gaan. Ik heb zelf jarenlang vuurwapens gehad maar ik zou hier niet aan meewerken.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 20:24

Airsoft lijkt me idd ook het verstandigst. Had iemand die het aangeboden had om ter beschikking te stellen. Hoopte dat de shoot dit weekend plaats ging vinden, maar hoor nu niks meer. Dus even afwachten maar....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:00

Als t over ons gaat ricie; wij zitten 1 weekje in Ouddorp vanwege vakantie ;) hebben krap 1 week vrij kunnen nemen dus vandaar dat het hier even rustig en stil is ;)

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 21:02

Ooow haha vandaar! Dat verklaart een hoop! Fijne vakantie dan nog. Dan hoor ik daar na wel van jullie!