ik zit in dubio! Ik ga met mijn vriend backpacken door Kroatië (dalmatië) en ik ga daar deels ook heen om geweldige foto's te schieten. Van de natuur maar natuurlijk ook van ons samen. We sparen fotoboeken samen haha.
Mijn vriend vind mijn passie leuk, maar heeft er zelf verder niets mee, dus raad mij af het statief mee te nemen, dit weegt te veel, is irritant mee te nemen en gewoon een stom nutteloos stokje
Ik zie dit natuurlijk heel anders. Mooie nachtfoto's schieten, op plekjes waar zelden mensen komen kunnen we alsnog samen op de foto, mooie waterval foto's met lage sluitertijd, ja hoor ik zie t al helemaal voor me.
Maarja, wat vinden jullie? Zal ik spijt krijgen als ik hem niet mee neem ? Of juist spijt dat ik hem mee neem?
Statiefje is van plastic en ong. 50cm lang op zn kleinst. Ik schat het niet meer dan 2kilo, lijkt mij lichter.
HELP

Ik laat rustig iets anders thuis, loop ik wel een dag langer in een broek.
Gorilla pod geen alternatief? Die neem ik wel eens mee als licht en veelzijdig alternatief voor een echt statief.
) merk gorillapodjes heeft voor een paar euro. Waarschijnlijk gooi je m weg na vakantie. Maar als jij gaat backpacken zijn die paar euro je zeker waard.