[FOTO] Fotoreis Duitsland (HPE), deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

[FOTO] Fotoreis Duitsland (HPE), deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 23:26

Even geleden plaatste ik een topic met foto's van mijn geweldige reis naar Duitsland!
Ik heb prachtige paarden mogen fotograferen, en heb in dat topic beloofd nog een topic te openen.
In het vorige topic kreeg ik de feedback dat de foto's nogal geel waren. (camera op schaduw laten staan, op de camera zag dat er mooi uit.. Alleen op de laptop waren ze een beetje té geel. Inmiddels weet ik hoe ik dit moet oplossen!)

Hier dus mijn tweede deel, en zoveel mogelijk tips meegenomen!

1. Een friese hengst.
Afbeelding

2. Nog een keer die prachtige friese hengst!
Afbeelding

3. Connemara hengst.
Afbeelding

4. 'Rode' Fjord
Afbeelding

5. Nog een van de pony's op stal, ras weet ik niet meer..
Afbeelding

6. PRE Hengst.
Afbeelding

7. Friese hengst nog een keer!
Afbeelding

8. Paso peruano veulen.
Afbeelding

9. PRE Hengst.
Afbeelding

10. Fries Hengst.
Afbeelding

11. Ijslander, deze is genomen in de merrieweide.
Afbeelding

12. Detail foto.
Afbeelding

13. Probeersel met een hele harige tinkermerrie. Was heel moeilijk scherp te krijgen maar de foto was ontzettend gaaf. Vond dit wel interessant, hij is erg donker, maar ondanks dat zie je dat het een paard is, in een flinke (uitgestrekte moment) galop.
Afbeelding

14. En de laatste foto, een Ijslander merrie.
Afbeelding

Wil je de andere foto's ook zien? Kijk dan even in mijn vorige topic. Hier staan ook tips in die ik hier geprobeerd heb mee te pakken. (minder geel bijvoorbeeld!)
[FK] [FOTO] Fotoreis Duitsland (HPE), de eerste foto's

Verder, hoop ik natuurlijk weer op een reactie van jullie! *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FOTO] Fotoreis Duitsland (HPE), deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 05:09

11 vind ik nog steeds te groen en 13 echt te donker. En bij 7 vind ik het jammer dat de oortjes eraf vallen.
1 is mijn favoriet! :D
Maar ze zijn voor de rest een stuk beter dan je vorige foto's!!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 11:14

Bedankt!
11 hoorde idd nog bij de vorige 'reeks aan nabewerkte' foto's. Bij 7 geef ik je wel gelijk hoor, maar ondanks dat vind ik het persoonlijk niet heel storend.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:24

1 is echt de best gelukte naar mijn mening. Bij nummer 4 had ik graag iets meer ruimte om het paard heen willen zien, verder wel een goede foto! 7 is ontzettend jammer van de oortjes en de gras sprieten. 5 lijkt mij niet scherp? 8 vind ik wel wat hebben met dat kleurtje zo! 10 en 11 vind ik niet zo bijzonder om eerlijk te zijn :o

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 12:32

Thanks Chris! Bij 4 heb ik bewust zo gecropt omdat de ruimtes niet klopten.. Zat meer ruimte rechts dan links van het paard. Bij 7 heb ik nog wel gekeken of ik wat kon doen met de oortjes. Het was zo of de oren er helemaal af, maar vond hem zo toch sprekender dan wanneer ik hem zou kroppen. De grassprieten vind ik juist heel speels. Bij 5 twijfelde ik ook of hij wel scherp was maar kwam er zelf niet helemaal uit. Toch vond ik het verder wel een geslaagde foto. Licht was op dat moment heel moeilijk dus van dit paard heb ik eigenlijk weinig tot geen gelukte foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:44

Je probeert alles een beetje goed te praten volgens mij haha? Ik ga met de vorige opmerkingen mee :) 1 vind ik echt tof! En wat is die hengst op foto nummer 3 rond zeg, of ligt dat aan mij? :P

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 13:16

Nee hoor Ash. Ik geef alleen aan waarom ik voor bepaalde dingen gekozen heb.
De connemara was idd vrij rond, stond 24/7 op het land, maar denk dat het vooral opvalt omdat de foto echt van voor genomen is.