De laatste keer dat ik hier foto's heb geplaatst is wel errug lang geleden!! 'Vroeger' was ik altijd druk bezig met de paardenfotografie, maar door mijn studie is dit een beetje op een lager pitje gekomen. Nu ben ik mijn studie aan het afronden en vind ik het leuk hier weer mee verder te gaan! Daar hoort natuurlijk een nieuwe portfolio bij. Na wat rondvragen en adverteren zijn er erg leuke modellen uit gekomen en ik ben benieuwd of jullie hier portfoliomateriaal in zien

Om te beginnen een foto van een paar jaar geleden. Weer opnieuw naar gekeken, aangezien ik de compositie wel goed vond, maar de nabewerking niet. Nu heb ik een nieuw bewerkingsprogramma en ben ik ook weer tevreden over deze foto.
Prachtige PRE hengst Unico.

Jonge hengst, nakomeling van Koss.

Knap ruintje van United, die mijn vriendin te koop heeft staan.

Galaxy, merrie nakomeling van Charmeur.

Toen mocht ik bij Nikki van Olst op bezoek met haar prachtige nieuwe paard Django!

En haar net zo prachtige zusje met pony Winnie.

Een middagje in de wei zitten bij een hele kudde mini's met veulens is ook echt geen straf

Gelukkig heb ik ook hele lieve buurtjes op stal, en zo heb ik een stoere Tinkerruin Kamon op de foto mogen zetten.

En Friese merrie Lieuwke!

Voor deze prachtige Azteca hengst ben ik naar de andere kant van Nederland gereden, maar wat was dat het waard. Prachtig paard Neo

Afgelopen vrijdag bijzondere cremello kleurige Lusitano ruin Chip op de foto mogen zetten.

En tot slot afgelopen zaterdag bij Geert-Jan Raateland op bezoek geweest en 2 paarden van hem mogen fotograferen. Te beginnen met zijn hengst Crespo, Vivaldi x San Remo, onder het zadel.

Daarna nog de schat van een hengst Elvis, Apache x Jazz, mogen vastleggen.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening en sta uiteraard open voor opbouwende kritiek!