Waarom? Hier zijn de aanvragen qua paardenfotografie (iets) minder dan in de rest van NL, heb ik het idee.

Voor mijn gevoel ligt hier op bokt qua fotografie de nadruk toch wel op de paarden, wil je een beetje opvallen.
En daardoor heb ik mijn focus wat verlegd richting portretten, het zij zwangerschap, newborn, kids, bruiloften etc. wat ik met veel plezier uitvoer, maar niet zo veel van kan/wil tonen ivm privacy etc.
En ach, aangezien bloesembomen geen privacy of iets kennen, dacht ik laat ik hier maar eens voorzichtig mee beginnen.

Gisteren ben ik tussen de 4 fotoshoots die geboekt stonden, eens uit mijn comfortzone van portretten gestapt. En ben ik in een pauzemomentje, genietend van het lenteweertje, maar eens wat bloesembomen op gaan zoeken om van dichtbij te bekijken/vast te leggen. Heel wat anders dan mijn menselijke/dierlijke portretjes.
Is het wat??
Om eerlijk te zijn verwacht ik hier niet de meeste reacties op, maar goed niet geschoten is altijd mis.

*einde epistel, start foto's*

Gelijk maar starten met, voor mijn gevoel, de mooiste (vinden jullie dat ook?)

Bezig bijtje:

En nog van een mooie roze bloesem als afsluiter:

Ik zit er over te twijfelen of ik eens zal aanvragen bij mijn manager om onze wachtkamers wat te kunnen opleuken met wat fleurige foto's, zoals oa. bovenstaande.
Is dat het waard?
Voor de rest mijn FB-pagina vind het leuk om gevolgd te worden...
Ben erg benieuwd, kan overal wel iets van leren.