Wat gaat er fout dan? Je zoekt de downloadlink op de gimpsite en download de (proef)versie die je wil hebben. Als het een betaald programma is dan geeft het programma het zelf aan dat je een key moet invullen die je kunt kopen.
ik ga naar gimp.org alleen r staat zoveel. als ik dan op download klik moet ik een ander programma downloaden om dat bestand weer te downloaden. gimp is toch gratis?
capopjekop
Geplaatst: 04-04-15 09:56
Weet ik niet, ik gebruik het niet. Zal eens even kijken voor je
Even gekeken: het is idd gratis en je hebt een torrentprogramma nodig om het te kunnen downloaden. Als je op google zoekt naar torrent downloaden dan vind je een hoop informatie hoe dit werkt. Zelf gebruik ik bittorrent.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 04-04-15 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt
koudbloedkim ik dacht ook dat het gratis was:) maar weet jij misschien hoe je het moet downloaden? ik snap er werkelijk niks van
MirandaMalik
Geplaatst: 04-04-15 09:58
Je gaat naar de gimp download http://www.gimp.org/downloads/ dan zie je daar download gimp staan, met daarachter: 'If the torrent download doesn't work, you can also follow this link.' Die moet je dan gebruiken.
dankjewel! volgens mij had ik daar vorige keer ook op geklikt maar toen kon ik hem nergens op mijn computer vinden. ik heb er nu weer op geklikt ben benieuwd of hij t doet:)