[foto] waar makkelijk logo ontwerpen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

el1986

[foto] waar makkelijk logo ontwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 18:24

hallo,

ik wil graag voor mijn fotografie en gifts site een logo ontwerpen. Nu heb ik wel al op internet rond gekeken en gezocht maar nog niet echt iets gevonden wat me aanstaat.
Heeft er iemand van jullie tips of ideeën voor een logo?
Ik wil er één met een camera in verwerkt
en
ik wil er één met een kwast in verwerkt

Gr Elke

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 10:14

Ik zou zoeken op termen als 'camera icon' en 'paint brush icon', of even kijken op sites als flaticon of freepik. Als je zoekt naar 'vector icons' krijg je meer van dergelijke sites, maar als je geen Adobe Illustrator hebt moet je wel even kijken of ze ook in andere bestandsformaten gedownload kunnen worden.

Controleer wel of het plaatje ook commercieel gebruikt mag worden, en reken erop dat je ervoor moet betalen.

Balou_k

Re: [foto] waar makkelijk logo ontwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 10:16

In photoshop kan je erg makkelijk een eigen logo maken, van bijv. een foto. Deze uitsnijden, selecteren in invullen. Hierna kan je deze gebruiken als een soort stempel.

Meloen

Re: [foto] waar makkelijk logo ontwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 08:25

Aangezien er meerdere topics zijn over hetzelfde onderwerp, plaats ik hier een slotje. Met de eerder genoemde zoektermen, maar ook "logo ontwerpen", kun je veel tips en topics vinden.

Voor het aanvragen van een logo, wil ik je doorverwijzen naar Bokt Markt om daar een advertentie aan te maken.