Dit is mijn eerste fotografie topic hier op bokt, ik vind het vooral leuk om andere paardenfoto's te maken dan de standaard foto's (deze maak ik uiteraard ook )
Graag jullie mening hierover en tips!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

HorseyDude schreef:Nummer 4: vreselijke witte vlakken! Was dat niet zo, mooi plaatje.
Nummer 9: Had ik zelf gewist. Sorry.
Nummer 8: Storende achtergrond. Beter was het om dit op een weiland te doen. (minder storende elementen)
Voor de rest ziet het er wel aardig uit. Vooral doorgaan!

KoudbloedKim schreef:Wauw Horseydude, ik zou eerst eens kritisch naar je eigen foto's kijken voor je dit soort commentaar op een ander geeft.
Ik vind de foto's leuk, weer eens iets anders!
Bij sommige mis ik een beetje scherpte.
Foto 6 vind ik leuk!
).
zou ik foto 2 niet zo snel plaatsen. Vanwege het beeld wat het paard geeft, de gespannen oogopslag/open mond. Juist die in uitgelicht.. ben ik dan kippig? (Wel een zeur waarschijnlijk :p sorry het valt me op.)
Believe schreef:KoudbloedKim schreef:Wauw Horseydude, ik zou eerst eens kritisch naar je eigen foto's kijken voor je dit soort commentaar op een ander geeft.
Foto 6 vind ik leuk!
Nou dit waren ook mijn gedachtes, jeetje.
TS: leuke en aparte manier van fotograferen heb jij! Vind ik altijd leuk om te zien, fotografen die echt hun eigen style hebben. De laatste foto is zeker mijn favoriet!!
HorseyDude schreef:Nummer 4: vreselijke witte vlakken! Was dat niet zo, mooi plaatje.
Nummer 9: Had ik zelf gewist. Sorry.
Nummer 8: Storende achtergrond. Beter was het om dit op een weiland te doen. (minder storende elementen)
Voor de rest ziet het er wel aardig uit. Vooral doorgaan!
Revanches schreef:De plaatjes zijn stuk voor stuk verschillend en leuk vanuit een andere hoek genomen.
Wat ik nog erg mis is de scherpte in de foto.
Sommige foto's zijn te 'gladjes' gemaakt en andere zijn op de punten waar je de nadruk op wil leggen onscherp. Dat is zonde.
Voor de rest een leuke serie.
KoudbloedKim schreef:Wauw Horseydude, ik zou eerst eens kritisch naar je eigen foto's kijken voor je dit soort commentaar op een ander geeft.
Foto 6 vind ik leuk!