Bedoeling was dat dit op een tentoonstelling van een kleine kunstkring kwam. Jammer genoeg was die afgelast, maar dat wil niet zeggen dat dit werk nooit ergens tegen de muur komt
Ik heb het dan nu maar als collage gemaakt hoe ik het gehoopt had op een muur te zien komen.

En mijn persoonlijke favorietjes even wat groter:

Er is nog heel veel bij wat ik zelf liever anders had gezien. De beperkte (en net wat te donkere) ruimte, moeilijke poses en het paard wat toch niet zo een engelen geduld bleek te hebben als ik dacht, maakte het net niet zoals ik wou. Maar het komt aardig in de buurt.
Het mist op bepaalde plaatsen/foto's wat scherpte, belichting had ook wat beter gekunnen. Ooit komt hij er wel hoe ik hem exact voor ogen had, maar voorlopig ben ik al meer dan tevreden met dit resultaat.
Tips, kritiek, commentaar, alles is welkom. Ik kan er alleen maar van leren!
) lading zouden moeten hebben, maar ik vind het niet passend bij het thema paard. Als het een andere bedoeling zou moeten hebben komt die, bij mij allicht, niet goed over. Jammer.
de foto met de hand rond de hoef (midden) vind ik denk ik de sterkste en mooiste uit de serie.