[FOTO] Bloemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

max_m

[FOTO] Bloemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 05:02

Hey Allemaal!

Als stille meelezer ga ik nu ook maar eens een poging wagen en twee van mijn foto's hier laten zien. Ik zit al een tijdje op Aruba alleen gewoon nog geen tijd en rust gehad om met mijn SLR foto's te gaan maken.
Nu was ik vorige week vrij en ben even met mijn camera op pad geweest.

Beide foto's zijn gemaakt met een 50mm lens en een Canon 500D. Graag hoor ik of jullie nog tips hebben! In mei ga ik vier weken naar Amerika dus alle tips zijn welkom! :o

Foto 1:
Afbeelding

Foto 2:
Afbeelding

Leen

Re: [FOTO] Bloemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:34

Gaaf! Ik dacht eerst, dit hoort op UK want het leek net een aquarelletje. Ik vind de eerste mooier omdat die toch zo een meer rustgevende sfeer heeft. Bij de 2e vind ik het takje net te hard qua kleur.
Alleen vind ik het bij de eerste wat jammer dat rechts het blaadje zo net afgesneden is. Dan zie ik liever een groter stuk afgesneden of net niet. Maar dat is voor mij niet echt een storend element.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 16:14

Wow, schitterend. Wat een mooie kleuren, heel gaaf.
Ik had bij de bovenste alleen nog net dat rechterblaadje op de foto willen hebben ;)

max_m

Re: [FOTO] Bloemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 22:22

Dank jullie wel! Ben ook erg blij met de kleuren! Inderdaad de compositie kan nog iets aan gesleuteld worden, maar dat komt wel door veel doen.

Ik heb de onderste foto ook dat het laatste stukje van de bloem nog wel zichtbaar is, alleen komt de bloem dan niet zo mooi naar voren.

Volgende week weer vrij, dus dan ga ik weer even met de camera op pad!