Al heel lang vind ik fotograferen heel erg leuk. Vandaag had ik zo'n
gevoel en wilde ik me er meer in verdiepen. Ik heb de camera erbij gepakt en eens het bewerkingsprogramma wat er bij zat gedownload. Het is een heel simpel programmatje, dus verwacht geen nabewerkingskunsten. Daarbij ben ik echt beginner beginner. Vandaag ben ik gaan oefenen met de ISO waarden. Ik heb heel lang getwijfeld of ik dit topic moest openen omdat ik veel comentaar verwacht, maar dat is ook eigenlijk wel wat ik nodig heb. Daar kan ik dan hopelijk weer mee verder gaan.
Kom maar op dus! De foto's heb ik gemaakt met een Sony Alpha Nex-5T.
01. Dode bloem Wat me meteen opvalt wat anders moet aan deze foto is het spinnenwebje onder de bloem. Ik heb jammer genoeg nog geen beter bewerkingsprogramma, maar anders had ik deze weggewerkt. Ook de achtergrond is te storend. Maar vanaf een andere kant fotograferen was helaas niet mogelijk door de zon.

02. Lichtslinger Ik weet niet zo goed wat ik van deze foto moet vinden. Aan de ene kant vind ik hem best interessant, maar aan de andere kant is de achtergrond misschien te onscherp.

Ik vind het heel moeilijk om zelf commentaar te geven omdat ik er nog niet echt oog voor heb en het nog niet zie. Omdat ik echt nog bij 0 ben hoop ik dat jullie mij goed opbouwende kritiek kunnen geven waarmee ik hopelijk verder kan komen!
Ik moet natuurlijk nog heel veel oefenen en ervaring opdoen. 
Ik ga het morgen meteen uitzoeken op de computer! Dat is echt een goede!