Goede Nikon wide angle lens gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Goede Nikon wide angle lens gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 09:16

Hey bokkers,

Gezien het feit dat mijn ex mijn wide angle lens 'over het hoofd heeft gezien', en deze 'per ongeluk' heeft weg gegooid ben ik op zoek met -uiteraard zijn creditcard- naar een nieuwe lens. Budget is tot $600.
Ik heb zelf een Nikon camera, en woon in een schitterende omgeving en mis mijn wide angle lens dan ook enorm. Iemand een idee voor een goede lens?
Cheers :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 09:20

Waikiki schreef:
Hey bokkers,

Gezien het feit dat mijn ex mijn wide angle lens 'over het hoofd heeft gezien', en deze 'per ongeluk' heeft weg gegooid ben ik op zoek met -uiteraard zijn creditcard- naar een nieuwe lens. Budget is tot $600.
Ik heb zelf een Nikon camera, en woon in een schitterende omgeving en mis mijn wide angle lens dan ook enorm. Iemand een idee voor een goede lens?

Hier kun je alles vinden over objectieven:
[FK] [INFO]Welk objectief moet ik kopen? #4

Welke body heb je? Heb je een voelvreempje of cropje? Voor op crop is bijvoorbeeld de Tokina 11-16mm f/2.8 erg fijn. Deze kost rond de 600 euro.

Liselot

Re: Goede Nikon wide angle lens gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 10:09

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:45

Bagheera_206 schreef:
Waikiki schreef:
Hey bokkers,

Hier kun je alles vinden over objectieven:
[FK] [INFO]Welk objectief moet ik kopen? #4

Welke body heb je? Heb je een voelvreempje of cropje? Voor op crop is bijvoorbeeld de Tokina 11-16mm f/2.8 erg fijn. Deze kost rond de 600 euro.

Omdat er al een centraal topic bestaat voor dit soort vragen, gaat dit topic op slot. :)