[FOTO]Brandend hart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hollyfield

[FOTO]Brandend hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 17:12

Met valentijn was ik bezig met waxine lichtjes in de vorm van een hart. Op een gegeven moment dacht ik, wat is dit eigenlijk ook ontzettend saai zo met die waxinelichtjes. Waarop me dan het idee te binnen schoot om iets brandbaars op de vloer in de fik te steken. Dat is 2 dagen later dan gelukt nadat ik eerst van alles gehaald had wat of toch niet brande of teveel uitliep.

Het is me helaas niet gelukt om de vlammen echt goed scherp te krijgen omdat ik de sluitertijd niet verder omhoog kon krijgen ivm licht.

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Edit: ik zie dat de kwaliteit ook iets achteruit gegaan is helaas.

Afbeelding

Afbeelding

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 17:11

Ik vind je foto's heel apart. Helaas ben ik geen fan van een zwarte achtergond en al helemaal niet als dit verder niet in het onderwerp is terug te vinden. Een kwestie van smaak en ik weet zeker dat er ook veel mensen zijn die zwart wél mooi vinden als achtergrond. Een rode,roze achtergrond (foto 2 zie je een beetje de kleur bovenin de vlam ), zodat het hart meer liefde uitstraalt en dan zou de foto helemaal mijn smaak zijn.
Op zich vind ik het heel goed gedaan! *\o/*

frosty117

Re: [FOTO]Brandend hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 09:24

Ik vind je foto's wel heel gaaf!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:15

Ersina schreef:
Ik vind je foto's heel apart. Helaas ben ik geen fan van een zwarte achtergond en al helemaal niet als dit verder niet in het onderwerp is terug te vinden. Een kwestie van smaak en ik weet zeker dat er ook veel mensen zijn die zwart wél mooi vinden als achtergrond. Een rode,roze achtergrond (foto 2 zie je een beetje de kleur bovenin de vlam ), zodat het hart meer liefde uitstraalt en dan zou de foto helemaal mijn smaak zijn.
Op zich vind ik het heel goed gedaan! *\o/*

Inderdaad, want nu straalt het brandende hart niet bepaald liefde uit namelijk. Doch heel mooi gedaan en uitgevoerd!

hollyfield

Re: [FOTO]Brandend hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-15 08:07

Dank jullie wel :) misschien was een andere achtergrond idd mooier geweest, maar ik moest het wel in het donker doen om de vlam er goed uit te laten komen. En met fotoshoppen ben ik helaas nog niet zo handig. maar dit is wel een goed idee om mee te gaan oefenen. Kijken of ik het voor elkaar kan krijgen de achtergrond te veranderen zonder dat het opvalt