[FOTO] Voorjaarskriebels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

[FOTO] Voorjaarskriebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-15 17:28

Het begon vandaag grauw zoals de dagen hiervoor, maar nadat ik mij aangekleed had kwam er een zonnetje door :D Dus hop op de fiets en op pad voor een locatie voor mijn volgende fotomeeting. Ik werd zo enthousiast van de zon dat ik bij thuiskomst een heerlijk "ik-kan-de-lente-bijna-ruiken" gevoel had en de camera heb gepakt.

Daar waar ik normaal dit soort foto's schiet:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Besloot ik vandaag eens wat te experimenteren met andere "modellen", van het soort wat heel goed luistert en netjes stil blijft staan :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb gebruik gemaakt van de zon die achter de orchideeën scheen en een wat langere sluitertijd zodat de zon door de blaadjes te zien was. Op de laatste foto heb ik de sluitertijd korter gehouden en zie je de meer realistischer kleuren.

Geslaagd? Of toch maar bij mijn eerste modellen blijven?

Luckyy80

Re: [FOTO] Voorjaarskriebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:09

Mooi zeg, heel dromerig! Ik zeg geslaagd :P

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 13:26

Je orchideeënfoto's lijken nu wel een beetje op pastelschilderijtjes . Het idee vind ik grappig , maar als je op zijn minst 1 orchideeënbloem er helemaal en iets verder weg had genomen, lijkt het me mooier (persoonlijke smaak). De laatste foto spreekt me het meest aan, maar het hart had ik zelf gefotoshopt, zodat het scherper is. Het lijken namelijk net vogels die komen aanvliegen. Aangezien het toch al niet op de werkelijkheid lijkt, had ik dat dan nog even benadrukt.
Zoals ze nu zijn, vind ik het nog niet "af".