Gaaf! Goeie make-up en sterke blikken Ben het inderdaad wel met mijn voorganger eens dat ze wel erg gecenteerd in beeld is, misschien kun je daar voor de rest van de serie wat meer in variëren
Bedankt voor de leuke reacties. Correli, Ik ga er opletten, bedankt.
Kanzi
Geplaatst: 03-02-15 09:16
Mooie serie! De tweede foto vind ik het minst sterk overkomen omdat haar handen daar niets doen. De eerste vind ik de krachtigste, de donkere stenen muur past daar heel mooi bij, vooral het contrast tussen de ruwe steen en de zachte vacht.
Ik vind de eerste foto ook heel gaaf! Misschien als tip voor het model om eens een andere gezichtsuitdrukking te proberen? Ze kijkt nu ongeveer elke keer hetzelfde.
Als het inderdaad echt om horoscopen gaat, zou ik ervoor kiezen om ook de betekenis mee te nemen. Welke eigenschappen worden er aan steenbokken toegedicht? Misschien dat je die meer tot uitdrukking kunt brengen in de foto's.
Gaaf! Goeie make-up en sterke blikken Ben het inderdaad wel met mijn voorganger eens dat ze wel erg gecenteerd in beeld is, misschien kun je daar voor de rest van de serie wat meer in variëren
Sluit ik me bij aan. Gaaf idee trouwens!
Ik ben benieuwd hoe je de maagd gaat uitwerken
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 03-02-15 12:31
Kuisheidsgordel.
Jespri
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-15 14:41
Wat een leuke reactie's allemaal, bedankt. Ben ook erg blij met het ''commentaar'', leer ik van.
Haha Jiska.
Kanzi
Geplaatst: 03-02-15 16:30
Goof schreef:
Ik ben benieuwd hoe je de maagd gaat uitwerken
Met een eenhoorn natuurlijk!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 03-02-15 21:08
Is een leuk idee Kanzi.
KimD
Geplaatst: 03-02-15 21:15
Marjoow schreef:
Apart... Heb echt het idee dat ik ze eerder gezien heb Of misschien een soortgelijke serie
Klopt, er is inderdaad iemand die dit eerder heeft gedaan.
Vind het mooie foto's, maar zoals al eerder aangegeven zou ik het een iets andere uitwerking geven.