Website; hoe, wat en waar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moniiquee

Website; hoe, wat en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 19:35

Hallo,

Ik ben inmiddels steeds uitgebreider bezig met fotografie. Inmiddels heb ik ook een aantal betaalde opdrachten uitgevoerd, voor het verkoop van huizen. Verder ben ik ook veel bezig met paarden fotografie. Nu wil ik graag op den duur, een eigen site laten maken. Maar ik heb hier eigenlijk weinig kaas van gegeten.. En via internet kom ik zoveel tegen, dat ik niet echt een goed beeld heb. Dus ik vroeg me af, of hier misschien bokkers zijn, met ervaringen met goede website makers. En hoe dit allemaal precies in het werk gaat. Aan welke prijs ik dan moet denken en of er ook goede sites zelf te maken zijn, gratis. Natuurlijk zijn er gewoon site's gratis, maar ik wil wel graag mijn eigen domein naam. En ik denk dat dit niet gratis kan..

Dus met andere woorden; hoe, wat en waar.. Ervaringen; alles is welkom! Bedankt alvast voor de reacties :)

DShots

Re: Website; hoe, wat en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 12:52

ik heb hem net 2uur aangemeld bij one.com en ben nu al zeer tevreden. Je hebt echt gave templates die je kan gebruiken. Ik ben voor 1 jaar 60 euro kwijt, maar dit komt door aanmelden en verhuizen van mijn domein naam

ByCJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:01

Ik zit wel bij Strato en heb er nog nooit problemen mee gehad, zo zie je maar dat het echt ligt aan welke ervaring je hebt. Ik zit nu sinds begin 2014 weer bij ze, maar ook in het verleden heb ik een domein bij hun gehad. Altijd prima, werkzaamheden worden altijd vermeld en zijn er nauwelijks, reageren altijd netjes op vragen en mogelijkheid tot uitbreiden zijn er.

ByCJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:17

Haha beschouw mijn vorige reactie maar als ongelezen, dacht dat ik op een ander topic reageerde! 8)7

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:20

Gebruik de zoekfunctie eens, er zijn heel veel topics hierover met vrijwel dezelfde tips. Zelf heb ik WordPress bij Hosting2Go.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:24

Er zijn hier ook wel bokkers die webdesign doen. Ik ben zelf eerste jaars webdesign. Dus helaas kan je ik je daar nog niet (volledig) mee helpen.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:38

DShots schreef:
ik heb hem net 2uur aangemeld bij one.com en ben nu al zeer tevreden. Je hebt echt gave templates die je kan gebruiken. Ik ben voor 1 jaar 60 euro kwijt, maar dit komt door aanmelden en verhuizen van mijn domein naam

Ik zit al jaren bij one.com . Ze hebben ook een programma dat je zelf je site kan maken. Ik betaal 25 euro in het jaar. Geen problemen.

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 23:45

Bedankt voor de reacties! Ik ga nog verder speuren..

nozemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:48

Ik gebruik squarespace! Het is echt superhandig en heel makkelijk in gebruik :)