Bedankt allemaal!
EarthFocus schreef:Ik vind het 'rare' foto's.
En dan niet in de zin dat ze lelijk zijn, maar anders en dat kunnen mijn hersenen niet verwerken op de 1 of andere manier haha!
Ik vind juist de standaard foto's helemaal waanzinnig mooi! En de foto's met rare houdingen en groothoek vind ik vreemd ogen!
Kan het moeilijk uitleggen, want het is natuurlijk professionaliteit om zo foto's te kunnen maken, maar al zou ik ze zelf maken, zou ik ze als mislukt zien, terwijl ze dat totaal niet zijn!!
Volgens mij heb je niets aan mijn bericht haha, het is lekker warrig!
Nee hoor ik snap je helemaal! Het was ook heel raar. Zeker om bewust een groothoek te pakken terwijl je normaal gesproken vervormingen en vertekeningen juist wilt voorkomen. Hier heb ik ze juist opgezocht. De paarden vonden het overigens ook raar, dat we bijna onder ze lagen 
Het was echt 'out of the box' denken en fotograferen, net als vervolgens selecteren en bewerken. Wat wil ik normaal niet zien? Prima, gooi ik dat er nu wel in. 
Zo hebben alle fotografen die deze dag aanwezig waren hun eigen invulling binnen het thema, enorm leuk.
Fiffill schreef:Leuk concept! Laatste vind ik ook de beste. Jammer dat er een paar zo erg overbelicht zijn en sommige zijn net niet helemaal scherp op de juiste plekken. Leuk hoe de kleur van de modellen vaak terug komt in de achtergrond trouwens!
De 4e is inderdaad overbelicht. Ik kreeg het niet mooi, ben nog niet zó handig in photoshop. Belichting was in die positie sowieso erg lastig, zonder flitser of kunstlicht, donker paard, zilverkleurige enórm reflecterende gebouwen er achter en een knallend zonnetje.
Ik wil er nog wel eens mee stoeien om het met lagen wat minder overbelicht te krijgen, maar nog niet aan toe gekomen. Het paard knalt nu wel lekker naar voren en de achtergrond is bij deze foto wel wat ondergeschikt vond ik. Vandaar dat ik hem er wel tussen heb. 
Andere foto's zijn bij mij niet overbelicht? Op de verschillende schermen niet.
Qua scherpte is 6 inderdaad niet helemaal oké, de rest dacht ik wel.
Waar zie je nog meer ongewenste onscherpte?
Bedankt voor je feedback!