[FOTO]bloemenfoto's, meningen welkom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

louiisaa

[FOTO]bloemenfoto's, meningen welkom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 16:43

hallo,
ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden :)
tips voor alles zijn heel erg welkom want ik wil me graag verder ontwikkelen :)
super bedankt alvast *\o/*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

eline10

Re: [FOTO]bloemenfoto's, meningen welkom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 17:53

Leuke foto's! :)
Wat mij opvalt is dat de foto's een vrij donkere achtergrond hebben, waardoor de foto ook niet echt ''straalt'', als je begrijpt wat ik bedoel.
Wellicht zou je daar nog iets aan kunnen verbeteren. Ook sommige composities vind ik niet helemaal geslaagd.
De laatste foto daarentegen juist wel! :D Erg mooi! :))
De derde foto vind ik ook mooi, maar wellicht zal deze nog mooier worden als je hem wat op gaat lichten !

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 09:37

Deze zijn vast niet recent gemaakt met dit druilerige winterweer buiten, hihi? ;) Fleurt de dag wel lekker op! ;)

Je hebt de foto's in ieder geval heel netjes belicht, misschien wat donker, maar niets is uitgebeten of dichtgelopen. Met een beetje nabewerking zou je het contrast en de saturatie wat omhoog kunnen halen, zodat de mooie kleuren nét wat meer in het oog springen. Zo kun je deze foto's nu nog net wat bijzonderder maken.

Voor de volgende bloemenfoto's zou je eens moeten kijken of je wat kan experimenteren met leuke macrofoto's. Zo kun je de bloemen net wat boeiender op de foto zetten. Speel ook eens met je compositie. Plaats de onderwerpen naar de zijkanten en kijk eens vanuit een ander perspectief. Fotografeer bijvoorbeeld eens door een aantal andere bloemen 'heen' of ga eens op de grond liggen. Beetje gek, maar alles voor de kunst. ;) En je kunt natuurlijk spelen met licht. Ga bijvoorbeeld eens rond zonsopkomst of zonsondergang naar buiten. Met dat mooie oranje licht kun je hele mooie foto's schieten! :D

Ga in ieder geval zo door!

louiisaa

Re: [FOTO]bloemenfoto's, meningen welkom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 20:01

wouw :) blij met jullie commentaar ben ik zeker! Hier heb ik heel veel aan :)

Ik ga er zeker mee door zodra de prachtige bloemen tevoorschijn komen :D