Afgelopen jaar heb ik veel gefotografeerd. Meerdere meetings afgegaan maar ook nieuwe dingen gedaan. Zo heb ik op meer wedstrijden gestaan en heb ik nieuwe dingen geprobeerd zoals stadsfotografie. Ook heb ik geprobeerd om de natuur fotografie wat meer op te pakken.
Hierbij mijn jaaroverzicht!
Januari
Deze maand weinig gefotografeerd. Wel een hoofdstel voor Winston gekocht met een mooi bitje erbij, dus deze gelijk maar op de foto gezet.
1. Winston
Februari
Op vakantie naar Oostenrijk! Helaas lag er weinig sneeuw dus kon er niet veel geskiet worden. Ik ben gaan wandelen met mijn ouders en heb de volgende platen geschoten:
2.

3. Dachsenfall
Maart
Deze maand heb ik een gave zonsondergangshoot gedaan met een western ruiter en een Z amazone.
4.

5. Silhouet
April
Deze maand heb ik gefotografeerd op een koudbloedenwedstrijd in Bunschoten.
6.

Mei
Een drukke fotografiemaand. Meerdere meetings en wedstrijden op de foto gezet. Ook was er bij de eigenaar van mijn vroegere verzorgpaard Vriska een veulentje geboren! Die moest ook op de foto.
7.

8. Haflinger op het Strand
9. Moeder Zelma en Jovana
10. Diederik van Silfhout & Bon Jovi
Juni
Gefotografeerd bij het springen tijdens het Pinksterconcours, een fotografiemeeting in Hulshorst en ik was gevraagd om de SGMW op de foto te zetten in Nijkerkerveen.
11. Pinksterconcours
12.

13. Samengestelde Menwedstrijd
Juli
Foto's gemaakt tijdens de SGW Ede-Putten en mee met veulen Jovana naar de Paardenfokdag Terschuur
14. SGW Ede-Putten
15.

Augustus
Zeer drukke fotografiemaand! Meerdere shoots gedaan en naar de Wereldruiterspelen in Normandie geweest!
16. Creatief tijdens een Shoot
17. Friese dame Froukje op de foto
18.

19.

September
Horse Event stond op de planning, en uiteraard gaat de camera dan mee!
20.

21.

Oktober
Gefotografeerd tijdens de eerste indoor springwedstrijd op de club, en meegedaan aan een stadsfotografie meeting in Amersfoort
22. Indoor Springwedstrijd
23.

November
Mooie herfstplaatjes geschoten van Jaron in Renswoude.
24.

December
Deze maand nog een shoot gedaan, op de valreep nog mee naar een meeting en langs Paleis Soestdijk gegaan. Vorige week nog sneeuwfoto's gemaakt op stal.
25. Paardenbenen in een zijgang
26.

27. Zeth voor "het" bosje
28.

29. Winston in de Sneeuw
30.

Veel foto's om te laten zien, en ik ben erg slecht in uitselecteren haha!
In de laatste weken ben ik een beetje begonnen met een eigen serie "Anonymous was a Horse". In deze serie wil ik vooral foto's verwerken waarin het paard in een aparte positie, en bijna onherkenbaar op de foto staat. Foto 16, 20, 26 & 30 horen hier al bij. In 2015 wil ik deze serie verder gaan uitwerken met de ideeën die ik nu nog in mijn hoofd heb zitten. Daarnaast wil ik gaan sparen voor een nieuwe fotografieset, wat zeer waarschijnlijk de Nikon D7100 gaat worden.
Bedankt voor het kijken! Tips en commentaren zijn altijd welkom

Wil je nou nog meer foto's kijken, ga dan naar mijn website: http://mbshots.weebly.com/
Groetjes,
Marjolijn.