[FOTO]Schleich in the picture deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joysieee

[FOTO]Schleich in the picture deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 17:11

Hoii! :D
Ik heb al een keer eerder een topic over mijn fotokunsten qua modelpaarden gemaakt, maar omdat ik nu mijn camera alweer wat beter ken wil ik toch nog wat meer met jullie delen :)
Schleich is een merk dat modeldieren maakt, dit wordt tegenwoordig vaak gezien als speelgoed, maar het is ooit begonnen als een verzamelobject. Ik ben dus een verzamelaar en maak er hiernaast ook foto's van, om mijn camera helemaal goed te leren kennen en omdat ik het leuk vind.
Ook schilder ik de paardjes soms over, soms hou ik ze zelf en soms verkoop ik ze.
Op Facebook is er ook een heel netwerk van 'Schleichers', hier deel ik normaal al mijn foto's :)

Ik weet dat er ook een Schleich topic is, alleen daar klikken mensen niet snel op, het is niet alleen voor foto's en ik wil toch aan zo veel mogelijk mensen mijn foto's laten zien! :D

Goed, laten we beginnen :)

1. Mijn allereerste silhouetfoto, het contrast ligt misschien iets hoog, maar anders was het niet echt een 'silhouet', aangezien het paardje deels wit is :')
Afbeelding

2. Een van de nieuwe modellen van de 2015 collectie. Ik koop enkel nog maar de paardjes die ik leuk vind, terwijl ik ze vroeger altijd allemaal kocht. Ik heb het idee dat Schleich steeds meer als speelgoed wordt gezien, en dus ook steeds minder realistisch wordt... Dit model lijkt heel erg op mijn echte pony <3
Afbeelding

3. Mijn allereerste blackfoto! Ik heb het paardje zelf geverfd, trouwens, wat en hele klus was.
Afbeelding

4. Ik heb ook zeker gebruik gemaakt van de sneeuw laatst :j
Afbeelding

5. Dit is geen Schleich, maar een Papo. Ik heb deze zelf geverfd, hij was eerst wit/geelachtig :)
Voor de liefhebbers, dit was het origineel:
http://www.internet-speelgoedwinkel.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/a/pa51521.jpg
Afbeelding

6. Een tijdje geleden was ik op een meeting met nog meer schleichvriendinnen. Hier maken we spullen, kletsen we over van alles en nog wat en maken we natuurlijk foto's!
Afbeelding

7. Één van mijn nieuwste paardjes.
Afbeelding

8. Deze twee geverfde paardjes hebben inmiddels een nieuw huisje gevonden.
Afbeelding

9. Af en toe maak ik wel eens een decor, zo heb ik hier een mini ruiterpad gemaakt in het weiland van mijn real-life paarden :)
Afbeelding

10. En als laatste nog deze, voor Engels op school moesten we een opdracht over een bepaalde film maken, de film van mijn groepje ging over dat er meisjes waren die overal elfjes zagen ofzoiets, je mocht uit een aantal dingen kiezen, ik heb er voor gekozen om een foto te maken, met mijn zusje als model! :D
Afbeelding

En tja, je zou dit kinderachtig kunnen vinden, maar ik heb aan dit gebeuren al heel veel vriendschappen overgehouden, ik heb mijn camera leren kennen en ik heb er heel erg veel plezier in! :D
Laten jullie een reactie achter? *\o/*

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 17:21

Haha wat leuk! Ik vind je erg creatief, het is weer eens wat anders! :D
Als je niet zou weten dat het Schleich paarden zijn, is het paard op de eerste foto niet te onderscheiden van een echt paard :P

Joysieee

Re: [FOTO]Schleich in the picture deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 17:35

Dat is leuk om te horen, dankjewel! :D

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 18:13

Op FK is het niet toegestaan om vaker dan één per week een topic te plaatsen. Op 29 december heb je dit topic al geplaatst, wat betekent dat je op 5 januari weer een nieuw topic mag openen.

Daarom plaats ik hier een slotje.