ohjee afkick verschijnselen
. Toch een overzichtje van mijn voornamelijk paardenfoto's. Ik ben door diverse jaaroverzichten geïnspireerd geraakt ook wat andere onderwerpen te fotograferen en mogelijk ziet het jaaroverzicht er volgend jaar anders uit. Ik hoop met mijn jaaroverzicht ook in staat te zijn een aantal mensen te inspireren.In de koudere maanden begin dit jaar ben ik voornamelijk bezig geweest met het fotograferen voor de plaatselijke manege, mencursus, fotoshoots met de manegepaarden voor de manege ruiters, carroussel trainingen en wedstrijden.

In maart ben ik gevraagd om een 30 jarig oudje op de foto te zetten als cadeau voor de eigenaresse. En zo kwam Pinokkio voor mijn lens.

In april heb ik mijn eigen kanjer Vera op de foto gezet. Deze dame is nu 19 jaar en al 12 jaar in mijn leven

In mei had ik de eerste fotomeeting van het jaar in Bergen op Zoom

Daarna ben ik in augustus gevraagd om een Trekpaard op de foto te zetten.

Tijdens het joggen in mijn nieuwe woonplaats heb ik deze foto met de telefoon gemaakt.

In september ben ik nog een keer door de eigenaresse van Pinokkio gevraagd om langs te komen. Dit keer heb we met de zonsondergang foto's gemaakt.

In oktober stond de 2e meeting van het jaar gepland, dit keer in het Amsterdamse bos. Heb echt geweldige modellen met deze meeting voor de lens gehad en voor mij was het een totaal nieuwe plek om te fotograferen

En als laatste van dit jaar heb ik kort geleden een fotoshoot gehad met de Haflinger Abel.

En dat was mijn fotografie jaar in een notendop.
heel mooi ^^
blijft een leuke pony. Verder ook mooie foto's
Veel plezier in 2015.