[FB] Hemel en Hel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

[FB] Hemel en Hel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 19:37

Hai bokkers :D

Voor school moest ik samen met een vriendin een onderzoek doen en een verslag schrijven aan de hand van een levensbeschouwelijk onderwerp. Als onderwerp hebben we gekozen 'Na de Dood' en aan de hand van dit onderwerp heb ik dus ook een voorplaat gemaakt voor ons verslag. :) Een simpel idee: boven een hemel en onder een hel, maar ik ben blij met het resultaat.

Afbeelding

Tips zijn welkom!

mayadeby

Re: [FB] 'Na de Dood'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:51

Wauw, ik vind het concept waanzinnig geslaagd, misschien kan je de rook van de 'hel' door de wolken van de 'hemel' laten komen om aan te tonen dat ze dicht bij elkaar liggen ofzo?

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Re: [FB] Hemel en Hel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 22:41

Heel erg bedankt! :o En je dat is een heel mooi idee inderdaad. Dat was alleen niet persé het idee achter te voorplaat, maar ik zal zo toch even gaan prutsen want het is wel een mooi beeld. :)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 23:12

Wauw, knap gedaan zeg!
Het enige wat me stoort, is dat ik bij de 2 donkere wolkjes (onder de witte wolk) zie dat ze gecopy-paste zijn. Het is precies dezelfde vorm. Maar wellicht zie ik dat soort dingen alleen omdat ik zelf ook photoshop hoor, niemand anders die dat op zal merken!

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 23:45

Haha dat is wel heel slordig van me ja :+ Dankje, ik zal het aanpassen! En bedankt voor het compliment :D