[FOTO] Een jaar lang M&M Photos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

horses_m

[FOTO] Een jaar lang M&M Photos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 16:27

Ja ook M&M Photos waagt zich aan een jaaroverzicht van 2014.
Gezien het feit dat ik toch aardig wat foto's heb gemaakt in 2014 komt dat hier in een overzicht te staan :) Ik hoop dat ik volgend jaar weer zoveel foto's kan maken :)

1. Januari
In januari heb ik enkel foto's gemaakt in Burgers Zoo. We waren er op een doordeweekse dag dus het was heerlijk rustig :)
Klik hier

2. Februari
Geen foto's gemaakt

3. Maart
Geen foto's gemaakt

4. April
Max mijn hond moest weer mijn slachtoffer worden :)
Afbeelding

5. Mei
In mei heb ik foto's van de konijnen gemaakt. Tevens ben ik naar ouwehands dierenpark geweest. In mei was er ook de concours hippique te bennekom :)
Lola
Klik hier

Zeehond of leeuw xD
Afbeelding

Jesse Drent op concours hippique :)
Afbeelding

6. Juni
In juni ben ik voor het eerst naar Safari Park Beekse bergen geweest. Een erg leuk park het begon ineens wel extreem te regenen met onweer wat gelukkig wel snel ophelderde :) Tevens foto's voor 2 vriendinnen gemaakt (Lauwttje en Elmo_Browny @bokt) En een hele leuke ervaring was dat ik foto's mocht maken voor Manege Zonder Drempels te Bennekom.

Beekse Bergen
Afbeelding

Chip
Afbeelding

Lady
Afbeelding

Manege zonder drempels
Afbeelding

7. Juli
In Juli ben ik op vakantie geweest in Duitsland. Hier zijn we naar een wildpark geweest.

Afbeelding

8. Augustus
In Augustus ben ik met een vriendin (Elmo_Browny) naar een dressuurwedstrijd geweest waar we een stalgenootje op de foto gingen zetten. Tevens ben ik met Elmo_Browny weer naar haar verzorgpaarden geweest.
Wedstrijd
Klik hier

Lady
Afbeelding

Pablo
Afbeelding

9. September
In September had ik eigenlijk elk weekend wel wat te doen. Eerst ben ik naar Apenheul geweest (sinds men 2e xD) daarna werd de pony van mijn schoonzus verplaatst. Tevens ging ik voor het eerst naar Horse Event :) De volgende dag had Elmo_Browny haar eerste dressuurwestrijd met Lady
Apenheul
Afbeelding

Verhuizing Finn
Afbeelding

Horse Event
Klik hier

Lady
Klik hier

10. Oktober
In oktober ben ik gevraagd om foto's te maken van een springles (Bokker MadeeFleur). Ook heb ik foto's gemaakt op de manege (vooral van mijn favoriete paard:) )
Springles
Klik hier

Evita
Afbeelding

11. November
In november werd de andere pony van mijn schoonzus verplaatst, hier moesten natuurlijk ook foto's van gemaakt worden :)

Twiggie
Afbeelding

12. December
Eergister heb ik een kleine fotoshoot gehouden met Finn (van mijn schoonzus)
Afbeelding

Als je hier toch bent :) Laat gerust een reactie achter :)

Jazz

Re: [FOTO] Een jaar lang M&M Photos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 10:31

Prachtige foto's!