Hoi Bokkers!
Normaal open ik nooit topics, maar omdat ik toch een paar foto's met jullie wil delen en kijken wat jullie feedback is, doe ik het toch eventjes.
Ik heb altijd al veel plezier beleefd aan fotograferen, maar sinds ik dit jaar ben begonnen met de opleiding journalistiek ben ik het fanatieker op gaan pakken. Vooral dieren vind ik erg leuk om vast te leggen, maar ik ben ook gaan experimenteren met personen.
De meeste foto's zijn lekker lui op de automatische stand genomen, maar bij de recentere ben ik gaan proberen om de camera zelf in te stellen. Ik fotografeer met een Nikon D3100 en de lenzen 18-55 mm en 55-200 mm.
Ik heb de foto's op chronologische volgorde gezet.
Tips zijn fijn, maar hou het wel gezellig.
Normaal open ik nooit topics, maar omdat ik toch een paar foto's met jullie wil delen en kijken wat jullie feedback is, doe ik het toch eventjes.

Ik heb altijd al veel plezier beleefd aan fotograferen, maar sinds ik dit jaar ben begonnen met de opleiding journalistiek ben ik het fanatieker op gaan pakken. Vooral dieren vind ik erg leuk om vast te leggen, maar ik ben ook gaan experimenteren met personen.
De meeste foto's zijn lekker lui op de automatische stand genomen, maar bij de recentere ben ik gaan proberen om de camera zelf in te stellen. Ik fotografeer met een Nikon D3100 en de lenzen 18-55 mm en 55-200 mm.
Ik heb de foto's op chronologische volgorde gezet.
Tips zijn fijn, maar hou het wel gezellig.

[1] Begin dit jaar, de bloesems waren prachtig! Pony eronder gezet en fotograferen maar!

[2] Dit was de foto waardoor ik de smaak te pakken kreeg.

[3]

[4]

[5] Eerste keer foto's schieten van een persoon en geen hond of paard
En jaja, een heus logo. (niet dat je hem goed ziet, maar dat terzijde haha)

[6] Foto's met een vriendin. Eerste keer blackfoto proberen!

[7]

[8]

[9] Lekker enthousiast met een filter.

[10]

[11] Uitproberen met silhouetten

[12] Hond was weer slachtoffer

[13]

[14] De recentste foto's.

[15]

[2] Dit was de foto waardoor ik de smaak te pakken kreeg.

[3]

[4]

[5] Eerste keer foto's schieten van een persoon en geen hond of paard
En jaja, een heus logo. (niet dat je hem goed ziet, maar dat terzijde haha)
[6] Foto's met een vriendin. Eerste keer blackfoto proberen!

[7]

[8]

[9] Lekker enthousiast met een filter.

[10]

[11] Uitproberen met silhouetten

[12] Hond was weer slachtoffer

[13]

[14] De recentste foto's.

[15]

Bedankt voor het kijken!