[FOTO] Yvette Baur 2014, een jaar vol veranderingen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvettee

[FOTO] Yvette Baur 2014, een jaar vol veranderingen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 22:21

Voor mijn gevoel is er dit jaar eigenlijk helemaal niet zo veel gebeurd. Maar gedurende het schrijven van dit topic kwam ik er achter dat er toch veel meer is gebeurd dan ik dacht! Een jaar vol veranderingen. Zo zie je maar hoeveel er eigenlijk in een jaar kan gebeuren zonder dat je het door hebt!

Er zijn een aantal minder leuke veranderingen gebeurd. Een daar van is bijvoorbeeld dat ik helaas heb moeten stoppen met paardrijden. Studeren, op kamers wonen, fotograferen, paardrijden en een sociaal leven onderhouden was net iets te veel van het goede. En zoals jullie allemaal vast weten kun je paardrijden niet voor de helft doen. Dus heb ik de moeilijke keuze moeten maken om te stoppen. Maar dit is maar tijdelijk, wanneer ik hier over een paar jaar weer de tijd voor heb, zal ik het zeker weten weer gaan oppakken!
Dit heeft er onder anderen ook voor gezorgd dat mijn contacten in het paardenwereldje toch wat afnamen en daardoor paardenfotografie ook op een lager pitje kwam te staan. (en begrijp me niet verkeerd, ik vind het nog steeds super leuk om paarden te fotograferen! Dus paardenshoots zijn zeker weten nog steeds een optie bij mij!)

Maar er hebben ook een hoop hele leuke veranderingen plaatsgevonden! Ik heb twee keer mijn website & logo helemaal veranderd. Ik heb voor het eerst een bruiloft gefotografeerd en wauw wat was dat geweldig om te mogen doen! Ik heb mijn eerste fotoreportage in samenwerking met een model en een MUA gehad. Ik heb ontdekt hoe leuk ik het vind om kinderen te fotograferen. Ik heb een fantastische fotoreis naar Portugal gemaakt. Ik heb mijn eerste loveshoot gefotografeerd. Ik ben een blog begonnen. Ik heb voor het eerst avondfotografie gedaan.

Mijn vorige jaaroverzichten!
[FK] [FOTO] 2012 het jaar waarin ik met paardenfotografie begon!
[FK] [FOTO] Het 2de jaar van mijn intussen allergrootste passie!

Maar genoeg gekletst! Nu is het tijd voor de foto’s!

Ik begon dit jaar met een portret shoot

1. Afbeelding

In Maart besloot ik mijn website en logo helemaal om te gooien!
2. Foto website

In April had ik een aantal fotoreportages bij de prachtig gekleurde bloesem
3. Foto
4. Foto

Ook zetten ik een merrie met haar veulen op de foto

5. Afbeelding

Verder zette ik deze prachtige PRE hengst op de foto

6. Afbeelding

In Juni fotografeerde ik mijn aller eerste bruiloft! Ik vond het geweldig om te doen! Zeker iets waar ik mij in de toekomst nog meer in wil gaan verdiepen. Helaas wat het wel erg druilerig weer gedurende fotoreportage, maar dat mocht de pret niet drukken!

7. Afbeelding

8. Collage bruidsreportage

Ook had ik een fotoreportage. Samen met een MUA en model, erg leuk om samen tot een resultaat te komen! Dit is ook zeker weten iets waar ik mij in de toekomst meer in wil gaan verdiepen

10. Afbeelding

Ook hield in juni een fotodag voor kinderen! Wauw wat vond ik dat super leuk om te doen!!

11. Afbeelding

12. Collage kindershoot

In Juli maakte ik een fotoreportage van Michelle samen met haar paard!
13. Collage

Verder maakte ik in Juli samen met Lieke een geweldige fotoreis naar Portugal! De eerste dagen verbleven we in Lissabon en daarna gingen we verder naar Grandola!
Bekijk ons topic van onze reis hier:
[BEU] Fotoavonturen in de Alentejo

14. Afbeelding

In Augustus had ik mijn aller eerste loveshoot! Ook super leuk om te doen!

15. Afbeelding

In september vond ik het weer tijd om mijn logo en website te veranderen! Dit ook omdat ik mij meer op portretfotografie wil gaan richten en ik persoonlijk vind dat dit logo en deze site daar beter bij passen!

16. Afbeelding

Verder had ik in september ook een erge leuke shoot van twee zussen!
17. Foto

Eind september had ik een super leuke shoot van een hele enthousiaste pony Pancho!
18. Afbeelding

Begin oktober ben ik met mijn blog gestart! Een blog vol leuke nieuwtjes en leerzame tutorials! Ik vind het tot nu toe echt super leuk om te doen!!!

http://www.yvettebaur.com/blog
19. Afbeelding

Midden oktober had ik 3 super leuke herfstshoots! Een van die foto’s werd ook foto van de dag bij Zoom.nl
20. Linkje naar Zoom foto

Begin november zette ik Maastricht bij nacht op de foto!

21. Afbeelding

Eind november maakte ik een fotoreportage van Bram!

22. Afbeelding

En afgelopen weekend had ik ook nog een super leuke kindershoot!

23. Afbeelding

Ik ben heeeel benieuwd wat mij komend jaar allemaal te wachten staat!
Zo word ik bijvoorbeeld vanaf dit jaar fotograaf voor onze faculteit op de universiteit. Ik hoop natuurlijk dat mijn blog meer naamsbekendheid gaat krijgen. En dat ik weer veel aanvragen voor fotoreportages ga krijgen! En verder zou ik het helemaal geweldig vinden om dit jaar weer een aantal bruiloften te mogen fotograferen!

And last but not least! Ik heb een suuuuuuper gave reis samen met 5 andere super leuke fotografen geboekt! Wij gaan namelijk in deze zomer naar IJsland!! Dus dat wordt ook een vakantie met heel veel foto’s en een reis om nooit meer te vergeten!

Reacties en/of tips zijn natuurlijk altijd heel erg welkom!

Veel liefst,
Yvette Baur

HeavensLove

Re: [FOTO] Yvette Baur 2014, een jaar vol veranderingen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:38

Een super leuk jaaroverzicht yvette en je foto's zijn geweldig je maakt steeds vorderingen!!! Je maakt ook altijd mooi gebruik van het licht!! Doe zo verder en this summer is going to be crazy :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:41

Oh ik heb ZO'N ZIN in IJsland met z'n allen! Gaat echt de reis van ons leven worden :D :D
En ik denk dat de stap naar portret fotografie een hele goede was, en voornamelijk je kinder foto's, daar ben je écht bijzonder in! Ik haal inspiratie bij jou vandaan :D

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:42

Wat een prachtige foto's <3

dieselenco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:44

wauw wat een mooie fotos!! alleen de 6de is een beetje overbeligt! maar het lijkt wel weer heel erg mooi

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:08

Yvette, ik vind het altijd een genot om naar jou foto's te kijken. Je groeit in een enorm tempo vooral in je portret foto's.. petje af en ga zo door zodat we nog meer genieten kunnen!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:25

Prachtig!! Erg inspirerend!

En ik geloof dat jij je roeping hebt gevonden met de portretfotografie.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 07:20

Jij hebt een hoop meegemaakt dit jaar en je bent weer erg gegroeid! +:)+ Je maakt prachtige foto's! Erg leuk dat je zo de verschillende soorten fotografie hebt mogen proeven en je nu weet welke kanten je leuk vindt om te doen.

Ik sluit mij bij de rest aan... Bokt goes Iceland!!! *\o/* *\%/* *\o/* *\%/* *\o/* *-:)

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 08:20

Mooi overzicht, ik blijf verliefd op je actie foto uit Portugal, maar je bent ook enorm gegroeid in je portret fotografie! Complimenten!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 13:00

Ik vind je site erg mooi geworden! En je moet meer paardenfoto's maken :P , want die spreken mij toch het meest aan :D

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 10:25

Wat een super lieve reacties allemaal!! :D

HeavensLove schreef:
this summer is going to be crazy :D

Marit schreef:
Oh ik heb ZO'N ZIN in IJsland met z'n allen! Gaat echt de reis van ons leven worden :D :D

Bagheera_206 schreef:
Bokt goes Iceland!!! *\o/* *\%/* *\o/* *\%/* *\o/* *-:)

Jaaa IJsland gaat zoo gaaf worden!!! <3 <3

Marit schreef:
En ik denk dat de stap naar portret fotografie een hele goede was, en voornamelijk je kinder foto's, daar ben je écht bijzonder in! Ik haal inspiratie bij jou vandaan :D

Super lief! En je weet dat ik ook mijn inspiratie op andere gebieden in de fotografie weer bij jou vandaan haal! :D

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 12:14

Echt heel erg gaaf Yvette!!
Ik weet nog wel dat je 2 jaar geleden Risky op de foto hebt gezet en dat vindt ik nog steeds de mooiste foto's die ik van hem heb.
Ondertussen zijn je foto's nog veel mooier geworden!

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 19:39

Wauw!! Echt onwijs gaaf! :oo

NRJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:27

Een mooi jaar om op terug te kijken! +:)+ Portret fotografie is echt jouw ding, prachtige sferen <3
En ik ben heel erg benieuwd naar jullie IJsland foto's!

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 13:06

Heel mooi overzicht. Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om over te stappen naar portretfotografie, je ziet gewoon dat het helemaal in je straatje ligt. En die van de kinders.. <3 Gewoon heerlijk om naar te kijken.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-14 09:55

Dankjulliewel voor de super leuke reacties! <3