[FOTO] ~ Een rustig jaar voor Fervor Fotografie ~

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

[FOTO] ~ Een rustig jaar voor Fervor Fotografie ~

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 15:04

Het begin van 2014 was erg verdrietig voor mij, mijn lieve paard Lucros moest ingeslapen worden. Ik heb daardoor ook even in een dip gezeten...
Maar 2014 was ook het jaar waarin ik druk was met mijn nieuwe opleiding (gehandicaptenzorg), hierdoor stond het fotograferen even op een laag pitje.
Door de aanschaf van een nieuwe lens (70-200mm F2.8 II IS) ben ik weer gemotiveerd geraakt om meer te gaan fotografen. Ik ga weer op pad voor portfolio fotoshoots, en langzamerhand kwamen er weer wat opdrachten binnen. En af en toe kwamen er leuke dingen op mijn pad. Mijn vriendin haar Shetlander kreeg een veulen en de moeder van een vriendin van mij heeft een geweldig stoer trekpaard gekocht. Eén en één is twee, Suus moest natuurlijk even langs met haar nieuwe lens bij deze modellen :D

En zo kwamen er nog meer fotogenieke momenten op mijn pad, kijk mee naar een overzicht van 2014 voor Fervor Fotografie :)

1. Ferry
Na het overlijden van mijn paard Lucros ben ik de Fries van een stalgenootje van mij gaan rijden. De boom in de wei stond in bloei en ik had nog geen foto's van Ferry gemaakt, dus nu was er geen excuus meer. Ferry moest op de foto!

Afbeelding

2. Siebe
Voor een stalgenootje die haar eigen bedrijf heeft (Paardenbloemen, therapie met paarden), heb ik foto's gemaakt van haar en haar 2 friezen. Dit is één van haar mooie Friese paarden, de rustige lieve Siebe.

Afbeelding

3. Babe!
De shetlandpony van mijn vriendin was al een tijd drachtig, en uiteindelijk kwam daar na lang wachten een super schattig veulen uit, Babe! Grappig feitje, Babe is een Arabier x shetlander, ja een leuk foutje dus haha.

Afbeelding
4.
Afbeelding

5. Pim
Na het overlijden van onze oude konijnen wilden wij graag weer nieuwe konijnen, ik was op marktplaats en bij de dierenbescherming aan het rondkijken en toen kwam Pim en Puk op ons pad. Pim wilde wel even poseren toen ik mijn nieuwe lens uit ging testen

Afbeelding

6. Een bruiloft!
Daar ging hij dan, op het erf van stal met een grote bos rode rozen op zijn knieën en hij vroeg mijn stalgenootje ten huwelijk zo lief! :+:
Even later kreeg ik de vraag of ik de fotograaf op de bruiloft wilde zijn! Spannend maar ik heb het gedaan, en met resultaat ze waren heel blij met de foto's!

Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Jackson
De moeder van mijn vriendin heeft een heel stoer trekpaard gekocht. Een prachtig dier om te zien, groot, breed, grijs en super veel behang! Lisa wilde dolgraag met Jack op de foto, en ik vond het wel leuk om zo'n stoer fotomodel voor mijn lens te hebben. Zie hier het blije duo :D

Afbeelding

9. Erynn
Eindelijk ben ik weer eens op pad gegaan voor een fotoshoot. Ik kwam bij Carlijn en Jayney terecht. Jayney heeft een prachtige tinkermerrie genaamd Erynn. Ze is nog harstikke jong maar poseren was geen probleem voor haar! En zeg eerlijk, je zou haar nog geen 3 jaar geven toch?

Afbeelding

9. Monroe
Via Facebook ben ik terecht gekomen bij de knappe Schwarzwalder Fusch merrie Monroe. Op een zonnige herfstdag ben ik naar de grens van Duitsland gereisd voor een 'herfstfotoshoot'. Maar de herfstkleuren vielen tegen, de meeste bomen waren nog groen! Ik heb gebruik gemaakt van de enige gele boom die ik kon vinden, maar uiteindelijk is hier toch een mooie serie portretfoto's uitgerold.

Afbeelding

10.
Afbeelding

11. Appie

Vrijdag ben ik geopereerd aan mijn teen, ik moest t/m zondag met mijn voet omhoog zitten. Maar zo eigenwijs als ik was kon ik het écht niet laten om op een prachtige zonnige dag binnen te blijven zitten. Een paar whatsappjes verder en ik stond foto's te maken bij een vriendin van me O:)
Dit is Appie het mooie jonge springpaard van stal Meerveld, Appie (v. Lupicor). Dit was tijdens het laatste uurtje zon, dus dit zorgde voor een warme sfeer op de foto

Afbeelding

12.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 12-12-14 10:01, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foutje op verzoek aangepast en reclame uit het bericht verwijderd.

Yaralisa

Re: [FOTO] ~ Een rustig jaar voor Fervor Fotografie ~

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 10:50

Leuk overzicht en mooie foto's!

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 07:34

Mooie foto's!
Ik vind foto 4 + 5 het leukst :))

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 07:53

Nummer 11 vind ik erg mooi :)
Mooi overzicht

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 08:17

Mooie foto's Sus :)

Luckyy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 09:14

Leuke foto's! Dat trekpaard is echt gaaaf!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 10:17

Zag ineens mooi paard bij uitgelicht <3
Gave foto's heb je gemaakt vooral zo doorgaan!
Met mooier weer ben je uiteraard weer van harte welkom *D

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:05

Mooie foto's zeg!

Het konijn lijkt precies op de onze!
Wij hebben er ook twee de ander is witter

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:26

Ahh de fotografe van Stal meerveld :) Jij hebt bij Lionne, Mallow (Toen heette ze Tilly) op de foto gezet voor de verkoop :) Mallow is nu van ons!

Zie altijd leuke foto's voorbij komen bij Lionne

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 12:09

Dank jullie voor de complimenten!

@ Jayney, huh stond ik bij uitgelicht? Dat heb ik even gemist :+ En je mooie merrie mag samen met Mahlika nog wel een keer poseren voor mijn portfolio! :D

@ blokje, wat grappig! Wij hebben er nog een grijs gevlekt vrouwtje bij, toevallig!

@ Melissa, klopt ik fotografeer voor Sander. Wat leuk dat Mallow nu van jullie is, hoe gaat het met haar? Keek nog even in je profiel maar ik zag helaas geen foto's staan, ben wel benieuwd (en Lione vast ook haha)

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 17:04

Suus__ schreef:
Dank jullie voor de complimenten!

@ Jayney, huh stond ik bij uitgelicht? Dat heb ik even gemist :+ En je mooie merrie mag samen met Mahlika nog wel een keer poseren voor mijn portfolio! :D

@ blokje, wat grappig! Wij hebben er nog een grijs gevlekt vrouwtje bij, toevallig!

@ Melissa, klopt ik fotografeer voor Sander. Wat leuk dat Mallow nu van jullie is, hoe gaat het met haar? Keek nog even in je profiel maar ik zag helaas geen foto's staan, ben wel benieuwd (en Lione vast ook haha)

Ik heb nog best veel contact met lione, die krijg regelmatig nog foto's van Mallow! Ze doet het heel goed, je kunt er zelfs al op naar buiten :O hihihi, toen liep ze niet eens xD

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 18:15

Leuk om te horen!! :)

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:50

Heb jij eigenlijk nog foto's van dr? heb niks op geslagen, eigenlijk best stom :')
Afbeelding