[FOTO] Het jaar van Layora

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

showteam

[FOTO] Het jaar van Layora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-14 14:21

Ook ik ga me maar eens wagen aan een overzicht van 2014 :)
Het was voor mij een spannend jaar, tot dit jaar had ik praktisch nooit iets anders gefotografeerd dan dieren en natuur. Maar ik heb het roer inmiddels omgegooid! Sinds een paar maanden besta ik 'officieel' en ben ik dus voor mezelf begonnen als fotograaf.
Een hele spannende stap en ik hoop dan ook dat ik in 2015 helemaal ga knallen op fotografie gebied.

Januari
[01]
In januari maakte ik eigenlijk gelijk het mooiste beeld van heel 2014 (vond ik zelf :o), ik ben erg blij met deze foto van onze hond.
Afbeelding

Februari

[02]
In deze maand beginnen onze dwerggeitjes vaak met lammeren en dit jaar was ik eindelijk eens een keer getuige hiervan MET camera!
Afbeelding

[03]
Nog een schattig geitje

Maart
[04]
Voorjaar! En ik schafte mijn 100mm Macro lens aan, lekker mee geoefend op o.a. op al het moois wat het voorjaar te bieden heeft <3
Afbeelding

[05]
In maart heb ik mijn eerste mensen gefotografeerd op een boktmeeting. Super spannend maar ik vond zeker voor herhaling vatbaar!
Afbeelding

[06]
Nog een foto van deze meeting

[07]
En mijn 100mm en ik werden goede vrienden!

April
[08]
Deze maand zijn we lekker met mijn campertje naar IJmuiden geweest.
Afbeelding

[09]
De haven van IJmuiden in het donker

Mei
[10]
Een rustig maandje, we zijn weer met de camper eropuit geweest. Dit keer naar Limburg (St. Geertruid) waar ik deze foto heb gemaakt.
Afbeelding

[11]
En deze schatjes wilde ook graag poseren:
Afbeelding

Juni
[12]
Kuikentjes *\o/*
Afbeelding

Juli
[13]
Weer een lekkere beestjes maand. Ik had onder andere deze jonge zwaluw voor de lens:
Afbeelding

[14]
Maar ook deze olijke rivierkreeft

[15]
En dit vliegje

Augustus
[16]
In augustus was daar eindelijk mijn fullframe (5D3) wat was ik blij *\o/* ! Eén van de eerste foto's die ik ermee maakte was van onze kat.
Afbeelding

[17]
Maar de 5D mocht ook gelijk mee op een tripje naar de Amsterdamse Waterleidingduinen. Opzoek naar herten en vossen...
Afbeelding

September
[18]
Kittens <3
Afbeelding

[19]
Deze maand ook nog op vakantie geweest naar Kreta en daar heb ik natuurlijk ook buitensporig veel foto's gemaakt

Oktober
[20]
Mijn kat Bruce moest er maar weer eens aan geloven. Samen met mij op de dierendagfoto!
Afbeelding

[21]
En de kleine kittens worden langzaam groot..

November
Dit was een drukke maand. Maar het hoogtepunt was toch wel de loveshoot die ik heb gedaan!
[22]
Afbeelding
De rest van de shoot kunnen jullie hier vinden: [FK] [FOTO] Mijn eerste 'loveshoot'

[23]
Ook ben ik samen met een aantal andere bokkers naar Amersfoort geweest om lekker te fotograferen.
Afbeelding

[24]
Nog eentje van Amersfoort

Ik heb geprobeerd een zo gevarieerd mogelijk beeld te geven van 2014, het was erg moeilijk kiezen tussen alle foto's die ik dit jaar gemaakt heb :D.
Ook deze maand heb ik nog een aantal super leuke dingen op de planning staan. En ik ben benieuwd wat 2015 mij gaat brengen :).

Jullie zijn van harte uitgenodigd om mijn facebookpagina te liken en zo op de hoogte te blijven van mijn fotografische uitspattingen: https://www.facebook.com/layoranl

MichieldeM

Re: [FOTO] Het jaar van Layora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 14:25

Gaaf hoor! Ik vind ze niet alleen supermooi, maar ook superleuk!

Goed bezig!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 15:25

Inderdaad, het plezier straalt van de foto's af, echt prachtig gedaan! En die kuikentjes... :+: <3 .

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 18:31

Je foto's zijn ook echt prachtig!! Hele leuke foto's! Leuke ideeen heb je ook.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-14 12:06

Wat lief! Dankjulliewel :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 13:07

Wat een mooie foto's heb jij het afgelopen jaar gemaakt zeg! :) Net weer even iets anders. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 13:14

Ik vind jou foto's echt giga gaaf! Dat gele eendje!!! <3
Foto van IJmuiden is ook erg mooi!
Heel veel succes met alles volgend jaar!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-14 20:36

Bagheera_206 schreef:
Wat een mooie foto's heb jij het afgelopen jaar gemaakt zeg! :) Net weer even iets anders. :)

Bedankt! Ja in tegenstelling tot andere fotograafbokkers geen 1 paard in mijn jaaroverzicht dit keer. Heb ze ook nauwelijks gefotografeerd, hoop dat volgend jaar toch weer een beetje meer te doen :)

Bellatrix schreef:
Ik vind jou foto's echt giga gaaf! Dat gele eendje!!! <3
Foto van IJmuiden is ook erg mooi!
Heel veel succes met alles volgend jaar!

Dankjewel Marlies :o
En dat eendje inderdaad, voorjaar is echt mijn favofototijd :D al die heerlijke (jonge) dieren.