[FOTO] Lichaamsexpressie @school

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

[FOTO] Lichaamsexpressie @school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 23:57

Dag bokkers!
Ik kom weer eens met wat nieuws aan. Ik zit op de steinerschool (in Gent). Deze school is meer kunstgericht maar behoudt zijn ASO (algemeen secundair onderwijs) ondanks dat. Maar we hebben dus meer kunstvakken en als optie kon je voor de twee laatste jaren kunst kiezen. Dan krijg je ook een periode lichaamsexpressie. Dit vind ik dan weer minder leuk omdat ik niet zo open ben :P
Maar vaak krijg ik in die soort dingen de rol als fotograaf voorgeschoteld wat de pijn al minder maakt :D
Bij deze is mij weer de opdracht gegeven foto's te trekken tijdens de lessen! dit is alweer heel wat anders dan paarden fotograferen natuurlijk.
Helaas is het binnen, cameraatje die het niet altijd aan kan en daarom veel ruis -O-
ondanks dat wil ik toch al eens wat beelden tonen, ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo jammer van de ruis maar vind hem wel nog iets hebben ondanks dat.
Afbeelding

Canon EOS 1100D + 75-300 mm

Up to you bokkers :D

Goof

Re: [FOTO] Lichaamsexpressie @school

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:16

Ik kan er niet zoveel mee.
Ik vind ze veel te donker en de onderwerpen pakken me ook niet.
Ik vind het idee van de laatste foto wel leuk trouwens.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 15:27

Dito, het zijn eigenlijk niet meer dan schimmen helaas.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-14 19:02

Dat is wel heel oppervlakkig allemaal maar oké, goed dat ik er niet alleen maar schimmen in zie zeker..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:04

Meer diepgang kan ik je ook niet geven omdat de foto's te donker zijn, vooral bij de derde zie ik alleen maar wat armen en dan houdt het op. Tja, dan kan ik ook geen verdere inhoudelijke tips geven. :n

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-14 19:08

Oei dan klopt er iets niet, ik zie niet alleen maar armen..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:10

Ik zie in die derde foto nog net wat haar, maar meer ook niet. Alsnog is het geen pakkende foto, het straalt wat mij betreft niets uit, geen gevoel of emotie of mooi plaatje. En dat vind ik ook gelden voor de rest muv de laatste.
de foto's zijn allemaal ook nog zo donker dat je moet staren om er net iets uit op te kunnen pikken.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-14 19:20

Oke aan deze commentaar had ik mij eerlijk gezegd niet verwacht en ben er ook niets mee uiteindelijk. Dat dat geen gevoel uitstraalt vind ik dan ook weer raar.. meningen verschillen natuurlijk, zo is mijn moeder er weer helemaal enthousiast over net omdat het weer anders is en niet het standaard plaatje maar dat doet er niet toe hier.
Ben verder nog benieuwd naar andere bokkers hun mening! goed of slecht whatever

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:25

Ik zie de foto's wel goed. Misschien even jullie scherm fixen? :) Ze zijn donker, ja. Maar dat past wel bij het onderwerp. Ik vind foto 2 en 3 goede foto's, voorkeur voor 2. Ik ga me daar vragen bij stellen en dat lijkt me de bedoeling van de opdracht.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:27

Mijn scherm is gekalibreerd, daar kan het niet aan liggen. Zowel op de laptop, computer als telefoon zijn ze imo te donker.
Meningen verschillen inderdaad, til er niet te zwaar aan. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:57

Bij mij zijn ze ook erg donker, desalniettemin vind ik de laatste foto heel pakkend! Door het onscherpe stel op de voorgrond waar je toch wat gelaatstrekken van kan ontdekken, wordt het stel op de achtergrond geaccentueerd. Heel mooi en creatief! :j