Ik heb het afgelopen jaar mijn fotografie weer opgepakt. Na een aantal jaar er een studie in gevolgd te hebben was ik mijn plezier compleet verloren en ben ik me eerst gaan focussen op mijn Propedeuse. Maar, halverwege het jaar begon het toch weer te kriebelen. Zoals sommige van jullie weten werk ik regelmatig samen met Mark van Velsen, zowel voor als achter de camera. Samen met enthousiaste modellen en MUA’s ben ik dit jaar keihard aan de slag gegaan en ik weet dat er nog heel veel verbetering in moet zitten, maar tot dusver ben ik zeker tevreden met de resultaten van het afgelopen jaar. In september ben ik een week in Tsjechie geweest met een enorme groep modellen en fotografen wat echt een enorm gave ervaring was. Ik heb zoveel geleerd en gedaan daar

Ik richt mij vooral op fashion en beauty, portretten zijn (in mijn beleving) mijn sterke kant en komend jaar ga ik me vooral focussen op meer locatie gericht schieten, meer met kunstlicht werken en fullbody’s schieten. 2015 word hopelijk het jaar van veel samenwerkingen met zowel designers als nieuwe teams van modellen en MUA’s. Ik heb er in ieder geval zin in!
I.

We begonnen 2014 nogal laat, met een shoot in juni! Een park in Amsterdam als decor. Ik wist nog niet zo goed wat ik met de setting wou maar voor een eerste keer na bijna een jaar en amper modellen fotografie gedaan te hebben vooraf was ik hier toch wel erg blij mee

II.

Foxflash demodag, juli.
De hele zomer heb ik keihard gewerkt dus had ik geen tijd voor shoots, en toen was het eigenlijk meteen tijd voor Tsjechie!
III.

IV.

In Broumov, een klein stadje naast waar we zaten in Tsjechie. Het was een heel klein stadje en ze keken nogal gek op toen ik daar met m’n model kwam aanzetten met een flitser en een grote camera :’)
V.

VI.

VII.

VIII.

Toen kwamen we terug uit Tsjechie. Ik had er weer zin in. Facebook pagina aanmaken, mijn naam bekend maken en keihard aan de bak. In de week in Tsjechie ben ik een aantal dagen met Mark op stap geweest, veel geassisteerd en ook gefilmd backstage. Ik ben oproepen gaan plaatsen en kwam allerlei toffe modellen tegen voor samenwerkingen. Een kleine greep uit mijn recente werk;
IX.

X.

XI.

XII.

XIII.

XIV.

Ik heb zo ontzettend veel meer platen die ik wil delen met jullie maar dan ben ik over 3 uur nog bezig :’) Alles is te vinden op mijn 500PX account en op mijn Facebook pagina die in mijn bijschrift gelinkt staat
Ik ben echt super dankbaar voor alle samenwerkingen en de mensen waar ik ontzettend veel van geleerd heb. 2015 word een topjaar 
500PX: https://500px.com/thirsanijweningphotography
Vooral 4, 5, 13 en 14 vind ik echt super tof!