Fotograaf met drone te huur (Koudekerke)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amies100

Fotograaf met drone te huur (Koudekerke)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 10:22

Hallo,

In maart gaan we met een groepje naar Koudekerke met de paarden. Nu lijkt het mij heel gaaf als er tijdens de strandrit gefilmd zou worden met een drone.

Weet of kent iemand van jullie een fotograaf of iemand anders die dit aanbied?

imd

Re: Fotograaf met drone te huur (Koudekerke)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 10:27

Als je googlet op luchtfoto kun je als het goed is wel mensen vinden. Wij hebben voor een luchtfoto van het bedrijf ooit een bedrijf uit Noord-Holland laten komen. Ik vond het hele grapje erg prijzig, maar ze moeten ook allemaal vergunningen hebben dus wel logisch. Misschien kun je via-via (facebook?) een drone-hobbyist vinden?

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 10:28

Bedankt voor de tip! Ja het moet inderdaad wel betaalbaar blijven voor iedereen :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:05

Er was laatst een topic van iemand, die had een flimpje geplaatst van het rijden in de bak, ook met een drone gemaakt.. Misschien kun je daar eens informeren als je dat topic nog kan vinden :)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 15:56

Je mag niet zo maar met een drone vliegen, ook al gebeurt dat wel, dus men moet er inderdaad vergunningen voor aanvragen. Volgens mij horen topics als dit ook niet hier thuis maar op de Bokt markt?

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:26

Ik heb een drone met camera, maar er zijn inderdaad nogal wat regels aan gebonden. Zeker als je hem commercieel gebruikt (wat ik dus niet doe).

Ik zal eens vragen of mijn vriendin zin heeft in een dagje strand :) Wanneer zouden jullie willen gaan?

Voor een drone zijn de weersomstandigheden (wind!!) erg bepalend voor de kwaliteit van het filmen trouwens. Daarnaast is mijn ervaring dat paarden op zijn minst nogal nerveus worden van dat zoemende ding dat in de lucht hangt en achter ze aan vliegt.

http://www.shedbuiltbikes.com/bought-a- ... e-phantom/

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 09:29

MichieldeM schreef:
Ik heb een drone met camera, maar er zijn inderdaad nogal wat regels aan gebonden. Zeker als je hem commercieel gebruikt (wat ik dus niet doe).

Ik zal eens vragen of mijn vriendin zin heeft in een dagje strand :) Wanneer zouden jullie willen gaan?

Voor een drone zijn de weersomstandigheden (wind!!) erg bepalend voor de kwaliteit van het filmen trouwens. Daarnaast is mijn ervaring dat paarden op zijn minst nogal nerveus worden van dat zoemende ding dat in de lucht hangt en achter ze aan vliegt.

http://www.shedbuiltbikes.com/bought-a- ... e-phantom/

O dat zou gaaf zijn ;) . Leuk filmpje ook!
Wij gaan 27 maart tm 29 maart. Op de zaterdag zijn we de hele dag beschikbaar, zondags vertrekken we 's middags weer ivm een lange terugreis.
Wat zijn de kosten? Mag je ook sturen per pb ;)

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 09:46

Kosten: Geen. Anders kom ik met de wetgeving in de knoop :p

Ik wil het gewoon wel eens proberen. Ik stuur je nog een PB!