Wauw, toffe feedback. Bedankt allemaal!
LaCiega:
Citaat:
Foto 3. helemaal onderen in het midden stoort mij persoonlijk een beetje. Het is er nogal druk en overlappend, maar op zo'n kleine schaal dat het niks extra's toevoegt aan de foto
Bij nader inzien ben ik dat inderdaad met je eens. Tip is handig om mee te nemen voor de volgende keer.
Citaat:
Mag ik vragen wat het idee was achter foto 5 of wat je daarbij precies in gedachte had?
Vaak is het gewoon gevoel of ik voor een bepaalde foto kies of niet. Als ik dat bij vijf zou moeten doen, dan zou ik zeggen dat ik het contrast in lijnen mij persoonlijk erg aanspreekt. Voornamelijk de halve cirkel binnen de rechte lijnen sprak mij aan.
Citaat:
Foto 8 heb je volgens mij (correct me if I'm wrong) met de gedachte gemaakt om de brug in de mist te tonen. Echter is hij behoorlijk flets en heeft de zon je hier juist tegengewerkt daar waar je waarschijnlijk hoopte dat hij je een mooi plaatje zou opleveren.
Interessant om zo verschillende invalshoeken te horen! En was die dag eigenlijk geen zon, maar de vage cirkel van licht heb ik achteraf sterker gemaakt om zo een contrast in elementen te creëren; De pilaar van de brug, van zichzelf breed en stevig, valt bijna weg tegen de sterker afgezette, dunne, lijnen van kabels.
Erg bedankt trouwens voor je uitgebreide commentaar, dat is voor mij erg leerzaam en prettig om te lezen!
70D is echt een hele prettige camera. Enige nadeel is zijn 'allergie' voor veel lenzen van andere merken.
Nee, nog niet uitgeprobeerd! Komt denk ik omdat ik in RAW werk en deze functies (Volgens mij, ben niet zeker) alleen in JPEG mogelijk zijn?
Jokari: Ben het helemaal met je eens. Heb daar zeker bij sommige foto's te weinig bij stil gestaan.
Telpava: Tof om te lezen!
Hitime: Bedankt! 
Magda: Bedankt voor je feedback!