[FOTO] Dagje Posbank! (en andere natuur)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xFace

[FOTO] Dagje Posbank! (en andere natuur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 11:21

Hey,

Twee weken geleden ben ik een dagje bij de Posbank geweest met mijn zusjes en m'n moeder, was een zeer geslaagde dag! Maar natuurlijk had ik ook de camera weer mee, want wauw wat i het daar gaaf zeg :D Helaas geen dieren gezien maar ik was al helemaal happy met de natuur opzich. Ik wou toch wel heel graag een dit topic helemaal vol met foto's dus daarom post ik ook nog wat van mijn andere 'natuurfotografie kunsten' :') Tips zijn btw heel erg welkom!

1.Afbeelding
2.Afbeelding
Bij deze zoals je kan zien helemaal los gegaan met de bewerking XD
3.Afbeelding
4.Afbeelding
5.Afbeelding
6.Afbeelding
Nog even wat bloemetjes O:)
7.Afbeelding
8.Afbeelding
9.Afbeelding
Op het strand in Zeeland :Y)
10.Afbeelding
11.Afbeelding
Een van deze foto's word trouwens uitvergroot en boven de bank gehangen, welke zouden jullie kiezen?
Bedankt voor het kijken!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 16-11-14 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 11:55

Op foto 1 na, vind ik het allemaal prachtige foto's! Het dak? aan de rechterkant van foto 1 irriteert mij, zelf zou ik dat eraf halen, maar dan is de foto verder te "stil".
De onderste strandfoto (11) EN foto 9 (bloem met vlinder) vind ik het mooist.
Dat je zo'n oog voor de natuur hebt vind ik geweldig!
Foto 9 zou ik in een huis plaatsen die romantisch is ingericht en de strandfoto 11 als het meer de stoere kant op gaat. Qua kleur past bij mij thuis de 2e foto het best. Het uitvergroten kan je in mijn ogen ook niet vragen aan Bokkers . Wij weten immers niet hoe het huis en met welke kleuren het huis is ingericht.
Foto 3 en 5 lijken op elkaar. ik vind het jammer dat je bij 5, waar de zonnestralen (jacobsladders) goed te zien zijn, toch gekozen heb voor de grond (die ook mooi is) aangezien je die al een keer gefotografeerd had. Meer lucht , dan was het balletje rechts ook weg, maar de stralen beter te zien.
Maar ik heb met plezier naar je prachtige foto's gekeken en verbaas me over je leeftijd. *\o/*

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 12:24

Ersina schreef:
Op foto 1 na, vind ik het allemaal prachtige foto's! Het dak? aan de rechterkant van foto 1 irriteert mij, zelf zou ik dat eraf halen, maar dan is de foto verder te "stil".
De onderste strandfoto (11) EN foto 9 (bloem met vlinder) vind ik het mooist.
Dat je zo'n oog voor de natuur hebt vind ik geweldig!
Foto 9 zou ik in een huis plaatsen die romantisch is ingericht en de strandfoto 11 als het meer de stoere kant op gaat. Qua kleur past bij mij thuis de 2e foto het best. Het uitvergroten kan je in mijn ogen ook niet vragen aan Bokkers . Wij weten immers niet hoe het huis en met welke kleuren het huis is ingericht.
Foto 3 en 5 lijken op elkaar. ik vind het jammer dat je bij 5, waar de zonnestralen (jacobsladders) goed te zien zijn, toch gekozen heb voor de grond (die ook mooi is) aangezien je die al een keer gefotografeerd had. Meer lucht , dan was het balletje rechts ook weg, maar de stralen beter te zien.
Maar ik heb met plezier naar je prachtige foto's gekeken en verbaas me over je leeftijd. *\o/*

Heel erg bedankt! :o Ik kan zeker wat met je tips.
En over het uitvergroten, dat klopt wel ja. Maar ik vond het zelf nogal een lastige keuze dus ik denk ik vraag het toch maar haha. Ons huis is btw wit met grijs ingericht, en dan blauw als accent. (Denk aan blauwe kussens op een grijze bank, blauwe kaarsjes en een klein blauw boeddha beeldje :P )