[FB] Is het een vogel of is het een vliegtuig..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daniquebyoux

[FB] Is het een vogel of is het een vliegtuig..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 14:06

.. nee het is Byoux!

Afbeelding

Helemaal zelf gephotoshopt :') Mijn Barock Pinto ruin als gevleugeld raar en woest beest. Iets wat hij in het normale leven al kan zijn zonder vleugels haha. Persoonlijk vind ik hem leuk geworden :)

Tips en kritiek mogen worden gegeven, op zowel foto als bewerking. Ik heb de foto zelf genomen onder mijn fotografie naam en de bewerking zelf gemaakt onder mijn eigen naam.
Let op als je kritiek of tips geeft op de foto, het is natuurlijk een bewerking dus het kan expres zo bedoeld zijn :)

Vleugels komen als stock van deviantart.com
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 11-11-14 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Ramarant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 10:42

Vind het een stoere foto, heb alleen een opmerking wat betreft de bewerking. Aangezien je paard meerendeel wit is, zou ik ook witte vleugels erbij zetten. Misschien vleugels die er wat zachter (liever/ronder) uitzien. Ook misschien handig om rekening mee te houden is de stand van de vleugels. Je paard staat niet recht op de foto maar de vleugels wel, waardoor het inderdaad meteen geshopt uitziet. Misschien kun je proberen om de vleugels zodanig neer te zetten dat ze met de beweging van het paard mee gaan. Hopelijk heb je er iets aan :D