Precies....dan ga je dingen verzinnen om je mee bezig te houden.

Aangezien fotograferen een leuke hobby is geworden wilde ik een thema gaan fotograferen.
Mijn man zei met een dolle bui.....meid....maak een mooie mannen kalender

Even over nagedacht en vooruit....waarom ook niet.
En zo begon een project die al snel geweldig bleek om aan te werken.
MIjn eigen stoere cowboy kalender

De modellen kwamen echt van alle kanten.....collega`s van mijn man....vroegere kennisen...na een oproepje ook ervaren modellen......wat hebben we enorm leuke dagen gehad!!
In het begin had ik er best moeite mee om als oude opoe aan een jonge blom te vragen of hij zijn shirt uit wilde trekken

Als je de plaatjes maakt zie je niet meer die half blote man maar het foto object die je er gewoon zo leuk mogelijk op wilt hebben staan.
De shoots waren zo leuk dat de modellen graag nog eens terug komen....lucky me

En zo kwam het dat ik gisteren via via in een studio terecht kwam met 1 van de modellen......damn dat was leuk!!!!
Nou, genoeg gekletst.....hierbij een paar van de plaatjes........

er zijn er uiteraard nog veel meer en de plaatjes die in de kalender komen staan hier niet bij

En hier ben ik wel een beetje trots op......de foto die ik gisteren in de studio maakte met 1 van deze modellen.

Maar ook dames zijn niet vergeten in deze........ook van de dames heb ik mega veel plaatjes voor in een tweede kalender.....sja....als je het dan toch doet, doe het dan ook gewoon gelijk goed he??

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, het zou leuk zijn als je een berichtje achter laat.