Op school ben ik bezig met mijn eindproject voor Kunst. Dit is een vrije opdracht waarbij je je onderwerp helemaal zelf mag bedenken (moet natuurlijk wel goedgekeurd worden). Ik heb bedacht dat ik mij ga verdiepen in Fine art photography, met name zelf fine art foto's maken. Nu is dit helemaal nieuw voor mij. Ik ga echt van paarden en honden naar mensen en kunst fotografie, als je het mij vraagt toch wel ietsjes anders
.Maargoed als je het niet probeert kom je er nooit. Ik heb afgelopen tijd enkele foto's gemaakt waar ik wel tevreden over ben. Nu zou ik wel willen weten of jullie nog tips hebben voor mij, over bijvoorbeeld nabewerking/compositie/sfeer etc.
Ik ben heel benieuwd wat andermans opinie is !
1. Aller eerste keer zelfportretten (uit mijn comfort zone gestapt. Ze zijn welliswaar anoniem, maar goed, het idee
) 
2. Deze foto is niet zozeer fine art, maar misschien wel leuk om te laten zien omdat het bijna dezelfde foto is als foto 1, maar dan met een andere nabewerking.

3. Weer een iets ander foto en nabewerking, maar wel uit dezelfde serie (ook niet echt fine art)

4. Gemaakt in Oostenrijk, met mijn broer als model of hij nou wilde of niet
(wel fine art)
5. Photoshop experiment

Originele foto: http://i62.tinypic.com/2qck0mh.png
6. Mijn moeder is helemaal fan van deze

Lijkt me leuk om verschillende meningen te horen, dus laat een berichtje achter

Foto 3 vind ik ook erg mooi!