Logo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Logo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 10:38

Hey,

Er werd mij verteld dat het handig zou zijn als ik een logo had voor eventuele fotomeetings. En ja, het is herfstvakantie dus ik heb niks te doen eigenlijk, maak ik maar een logo.

Wat vinden jullie? En wat kan er beter?
Afbeelding
Afbeelding
Overigens niet de beste foto's en ik weet dat ik echt nog lang geen pro ben :') Maar er zijn van die mensen die doodleuk je foto's stelen, en dat heb ik liever niet.

Liefs

RC86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:30

Ik vind hem al best goed zo. Een goed logo is altijd moeilijk. Maar ik weet uit ervaring dat je het beter simpel kan houden dan te ingewikkeld. En met de lettertype van fotografie straal je ook creativiteit uit en dat vind ik persoonlijk ook belangrijk. Misschien dat het lettertype net wat groter kan zodat de breedte gelijk is aan de letters van RSP. Als je snapt wat ik bedoel?

Speedster

Re: Logo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:33

Ik zou alleen de onderste tekst recht zetten, in plaats van het schuin af te laten lopen. Verder vind ik het er prima uitzien.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 16:28

RC86 schreef:
Ik vind hem al best goed zo. Een goed logo is altijd moeilijk. Maar ik weet uit ervaring dat je het beter simpel kan houden dan te ingewikkeld. En met de lettertype van fotografie straal je ook creativiteit uit en dat vind ik persoonlijk ook belangrijk. Misschien dat het lettertype net wat groter kan zodat de breedte gelijk is aan de letters van RSP. Als je snapt wat ik bedoel?

Bedankt en Ja ik snap je :)
Speedster schreef:
Ik zou alleen de onderste tekst recht zetten, in plaats van het schuin af te laten lopen. Verder vind ik het er prima uitzien.

Dankjewel!

Ik ga er nog even mee experimenteren :')