[FOTO] Een paar foto's met mijn nieuwe camera

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

[FOTO] Een paar foto's met mijn nieuwe camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-14 14:23

Sinds een tijdje heb ik eindelijk mijn nieuwe camera! Ik heb hem wel tweedehands gekocht want ik wilde nog niet te veel geld uitgeven aan een camera omdat ik gewoon voor de leuk af en toe wat foto's wil maken. Ik vind fotograferen echt super leuk! Ik probeer er goed op te letten om de foto's vanuit de juiste positie te maken maar ik heb er weinig verstand van, ook van alle instellingen enz.
Ik fotografeer met een canon EOS 350D met een zoomlens EF 75-300 1:4-5.6

Dus alle tips zijn welkom!!
Alle foto's zijn trouwens onbewerkt

Pup:

[1]
Afbeelding

[2]
Afbeelding

[3]
Afbeelding

Paarden:

[4]
Afbeelding

[5]
Afbeelding

[6]
Afbeelding

Hij staat er niet helemaal op, maar ik vond deze foto wel wat hebben
[7]
Afbeelding

[8]
Afbeelding

Wat vinden jullie er van? :)
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 22-10-14 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

EdkingEnzo

Re: Een paar foto's met mijn nieuwe camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 13:57

Echt niemand?

_Sanne

Re: [FOTO] Een paar foto's met mijn nieuwe camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:18

Even een paar snelle tips!

1; De pup had er van mij iets meer opgemogen. Desnoods helemaal, of net iets meer van de voorkant. Top dat je op pup hoogte gaat zitten!

2; is bij mij onzichtbaar?

3; Tsja.. schattig kontje, maar het zegt me niks.

4; Hier had ik liever meer borst willen zien en zelf had je wat hoger moeten staan. Zorg dat een paard nooit overbouwd wordt! (kont hoger dan schoft)

5; Hier had ik ook liever wat meer borst willen zien. Deze had je eventueel ook verticaal kunnen nemen. Het paard kijkt ook net te ver om.

6; Ik heb een fobie voor lantaarnpalen! Haha soms kan je er niet omheen, maar had hem liever niet willen zien! Foto oogt ook erg "doffig".

7; Paard had er toch echt helemaal opgemoeten! Ook is hij scherp op het hek erachter en niet op het paard.

8; Zorg hier ook dat heel het paard erop staat, inclusief staart! Ook een stukje grond zodat je ziet wat ze springt!
Nou kan je er niet altijd iets aan doen dat de ruiter erop naar beneden kijkt, tijdens een shoot roep ik regelmatig dat ze naar voren moeten kijken :+

Verder vind ik wel dat je al lekker op weg bent! Ga nog lekker veel oefenen en neem deze tips mee!