[FOTO] Peace

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pandameisje

[FOTO] Peace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 15:07

Hey hoi

Na dat ik een keer een foto op tumblr had gezien van een peace teken in de natuur leek me dit zelf ook leuk om te fotograferen. Eindelijk vandaag was het goede moment er yeah ik kon eindelijk het fotograferen

ik wil jullie graag de foto's laten zien !!

owja de foto's maak je binnen 10 min maar het na bewerken pff wat een tijd zo 3 uur mee bezig geweest !!

Oke nu de foto's

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

Tips zijn altijd welkom

Pandameisje

Re: [FOTO] Peace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 15:58

zie dat de kwaliteit erg slecht is je kunt ze ook leuk bekijken op me facebook pagina !!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 17:16

Om de een of andere reden pakken ze me niet zo. Ik vind foto 6 de beste, ik vind daar de kleuren het fijnst uit komen.
Wat jammer is als je er zoveel onder elkaar zet dat je op alle foto's het onderwerp precies in het midden hebt geplaatst, dat maakt het al wat saai om naar te kijken. probeer daar wat mee te spelen.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 17:17

Goof schreef:
Om de een of andere reden pakken ze me niet zo. Ik vind foto 6 de beste, ik vind daar de kleuren het fijnst uit komen.
Wat jammer is als je er zoveel onder elkaar zet dat je op alle foto's het onderwerp precies in het midden hebt geplaatst, dat maakt het al wat saai om naar te kijken. probeer daar wat mee te spelen.

Dankje voor de tip :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 18:22

Probeer daarnaast ook meer te doen. Nu is gewoon een hanger namelijk. Probeer meer elementen die erbij horen op de achtergrond te zetten bijvoorbeeld.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 18:23

magda_90 schreef:
Probeer daarnaast ook meer te doen. Nu is gewoon een hanger namelijk. Probeer meer elementen die erbij horen op de achtergrond te zetten bijvoorbeeld.

Dat is idd ook een leuke :)