[FOTO] Mooie herfstplaatjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Mooie herfstplaatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 09:17

Ik wist geen andere titel, excuses :')

Ik zat al een hele tijd met het idee in m'n hoofd om een keer mooie herfstfoto's te maken. Ik vind het roodbruine gewoon altijd zo mooi, het heeft aan de ene kant wel iets heel vrolijks; zolang het zonnetje schijnt dan :+

Inmiddels is het hier in huis namelijk 15 graden, buiten is het grijs en zeiknat, dus hadden we zondag echt ontzettend mazzel.
Ik had namelijk het idee om een fotomeeting te organiseren, en kan voor mijzelf in ieder geval terugkijken op een erg geslaagde dag :j De avond van tevoren een beetje stress vanwege het aantal afzeggingen op het laatste moment, maar dat mocht de pret niet drukken en het was echt een hele relaxte dag!

Ik ben echt een pietje precies namelijk met dit soort dingen, dus kan ik er heel slecht tegen als het niet gaat zoals ik het in gedachte had :+ Soms ben ik hierdoor ook te kritisch op m'n foto's, kan nog wel 100 dingen vinden die ik beter had kunnen doen :')
Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat rijfoto's niet m'n sterkste punt zijn, ik kan niet tellen, kwijlen en klikken tegelijk namelijk als ik heule gave paarden voorbij zie komen, maar aldoende leert men, dus over een jaar of 10,20,30 (of nooit :+ ) ben ik daar wat handiger in.. Hoop ik :+

Ik wil sowieso de modellen bedanken voor de mega gezellige dag in het zonnetje, en voor alle tijd en energie die ze hebben gestopt in het wassen, poetsen, vlechten, knotten en geduld opbrengen met hun paard!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
Dit paard was absoluut beledigd dat ze een stukje banaan aangeboden kreeg zoals je kunt zien :')

3.
Afbeelding

En dan nu... Kwijlbakjes gereed houden.. :+

4.
Afbeelding
<3

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding
Dit zijn precies de herfstkleuren zoals ik ze op de foto wilde hebben *\o/*
M'n touwtje-wegwerk-skills moeten nog wat opgekrikt worden :+

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding
We hebben bij Geisha even wat Labello op gedaan... Zorgde voor een leuk resultaat met een flehmende en lebberende Geisha :')

10.
Afbeelding

En deze twee modellen waren echt nergens van onder de indruk.. :')
11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

Ik vond het echt leuk om zelf een meeting te organiseren, en dat wil ik zeker vaker gaan doen.
Bedankt voor het spieken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 14:18

Ziet er leuk uit!
En touwtjes best netjes weggewerkt hoor, alleen bij foto 6 zie ik dat je m wegbewerkt heb ;) En foto 12 zonde van die arm zeg! -O-
En foto 11 had ik persoonlijk het paard andersom neergezet, zodat hij met z'n hoofd in het licht staat (nu staat zn hoofd in de schaduw en kont in het licht), en je ziet er nu een prachitge bos manen onder vandaan komen die ik graaag vanaf de andere kant gezien had :D
EDIT: Nog eeeeen tipje :P Het paard van foto 8 had ik persoonlijk op de plek van het paard op foto 6 gezet, met die takken boven het zwarte paard is het erg donker :o

Asselruiter

Re: [FOTO] Mooie herfstplaatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:10

Wow, die ogen van het eerste witte paard! Prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:26

Anoniem schreef:
Ziet er leuk uit!
En touwtjes best netjes weggewerkt hoor, alleen bij foto 6 zie ik dat je m wegbewerkt heb ;) En foto 12 zonde van die arm zeg! -O-
En foto 11 had ik persoonlijk het paard andersom neergezet, zodat hij met z'n hoofd in het licht staat (nu staat zn hoofd in de schaduw en kont in het licht), en je ziet er nu een prachitge bos manen onder vandaan komen die ik graaag vanaf de andere kant gezien had :D
EDIT: Nog eeeeen tipje :P Het paard van foto 8 had ik persoonlijk op de plek van het paard op foto 6 gezet, met die takken boven het zwarte paard is het erg donker :o

Thanks! :)

Foto 12 is inderdaad zonde van de arm, ik kan 'm nog proberen netjes weg te werken maar wilde het er nog niet op wagen :')
Foto 11 weet ik eigenlijk niet waarom ik ze niet de andere kant op heb gezet :') Waarschijnlijk omdat ie nu wel met z'n oren naar voren stond, ze keken namelijk écht nergens meer van op :')

De mooiste plek was bezet toen ik bij het laatste model aan kwam (met die mooie rode boom op de achtergrond) omdat ik zo lief was om zelf al 2x dat plekje in beslag te hebben genomen :') Maar wel inderdaad iets om volgende keer beter over na te denken, of toch eens op onderzoek uit te gaan of een reflectiescherm hier wat nut bij heeft.. Mocht iemand daar ervaringen mee hebben dan hoor ik 't graag :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 17:21

Foto 6 springt ondanks het touwtje eruit! En waarom kleuren de bomen bij jullie al wel zo mooi? :+

De tips zijn al gegeven, zijn leuke portretten. :)

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 05:03

Ik dacht 'huh Ruubje in uitgelicht terwijl ik niet eens een topic heb gemaakt >;)'. Maar nu verklaart het hem :') Hele gave foto's allemaal! En ik vond het zeker een geslaagde dag :)

xMarlissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 08:07

Ik zal volgende keer mn armen bij me houden ;)

Vind de foto's met herfstkleuren erg mooi, de goede plekjes uitgekozen!
Nu nog oefenen op de rijfotoskills. Was een leuke dag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 08:25

Uitgelicht, wat gaaf! :D

xMarlissa; haha nee hoor, deze foto was uitgesneden vandaar dat je arm er nog op stond ;) Niks mis mee haha :+

Rubio_lover; Sorry voor de verwarring op de vroege ochtend :))

magda_90; Thanks! Waarom ze hier al zo mooi kleuren... Veel bomen geknuffeld denk ik... :p

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 08:38

Mooie foto's Chelle!! Je krijgt er steeds meer handigheid in!!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 09:07

Prachtig Chelle! Kan niet wachten tot je komt voor Andor! Snel n datum prikken aangezien de vakantie er al bijna is xd

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 09:47

Aaaah uitgelicht!! Het zijn ook echt onwijs mooie plaatjes geworden! Lor en ik vonden het super om mee te doen :D

SuuzMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:19

foto 6 is echt prachtig <3

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 11:12

mooie foto's!

Ik kan me alleen mateloos irriteren aan neusriemen die niet correct zitten als bij 2 en 3 of riempjes die niet goed vastzitten als bij foto 10. O:)

GerenGer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 11:22

Erg leuke sfeerfoto's!

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 16:26

Ach het was geen onaangename verassing hoor, zo op de vroege ochtend ;)

KN2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:19

De ogen van die schimmel

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 17:24

Heeyy leuk chel! haha, bliver, foto 10 is mijn paard. Bedoel je serieus dat keelriempje die niet "correct" naar beneden zit? :')

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:24

kellaxy schreef:
Heeyy leuk chel! haha, bliver, foto 10 is mijn paard. Bedoel je serieus dat keelriempje die niet "correct" naar beneden zit? :')

Nee ik bedoel bij de bakstukken dat de passantjes niet gied zitten. Klein detail :o

Edit:
Nog ff opnieuw gekeken. Indd ook die keelriem. :D

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:29

Hahaha ja, nu je het zegt kan ik me er aan storen maar niet opgelet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 15:39

Faringo schreef:
Mooie foto's Chelle!! Je krijgt er steeds meer handigheid in!!

Thanks! Kom binnenkort wel een keer langs om je knappe Storm op de foto te zetten hoor!

Haha Bliver nu je het zegt ja.. :+ Ik ben d'r al een tijdje niet meer mee bezig met passantjes, hoofdstellen en bakstukjes dus moet mezelf ook weer even goed aan gaan leren om op dat soort kleine details te letten :')

Bedankt voor de leuke reacties! *\o/*

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 15:42

Dat mag altijd hoor Chelle!!

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 12:34

Foto 6 is echt <3 die zou ik al aan mijn muur willen hangen terwijl het nieteens mijn paard is. :+
Zoals je eerder zelf al aangeeft denk ik dat een reflectiescherm bij sommige foto's een goede uitkomst had geweest.

meer reden dat ik er zelf ook maar eens een moet aanschaffen.

Gave foto's verder!