Ik zat al een hele tijd met het idee in m'n hoofd om een keer mooie herfstfoto's te maken. Ik vind het roodbruine gewoon altijd zo mooi, het heeft aan de ene kant wel iets heel vrolijks; zolang het zonnetje schijnt dan

Inmiddels is het hier in huis namelijk 15 graden, buiten is het grijs en zeiknat, dus hadden we zondag echt ontzettend mazzel.
Ik had namelijk het idee om een fotomeeting te organiseren, en kan voor mijzelf in ieder geval terugkijken op een erg geslaagde dag
De avond van tevoren een beetje stress vanwege het aantal afzeggingen op het laatste moment, maar dat mocht de pret niet drukken en het was echt een hele relaxte dag!Ik ben echt een pietje precies namelijk met dit soort dingen, dus kan ik er heel slecht tegen als het niet gaat zoals ik het in gedachte had
Soms ben ik hierdoor ook te kritisch op m'n foto's, kan nog wel 100 dingen vinden die ik beter had kunnen doen
Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat rijfoto's niet m'n sterkste punt zijn, ik kan niet tellen, kwijlen en klikken tegelijk namelijk als ik heule gave paarden voorbij zie komen, maar aldoende leert men, dus over een jaar of 10,20,30 (of nooit
) ben ik daar wat handiger in.. Hoop ik 
Ik wil sowieso de modellen bedanken voor de mega gezellige dag in het zonnetje, en voor alle tijd en energie die ze hebben gestopt in het wassen, poetsen, vlechten, knotten en geduld opbrengen met hun paard!
1.

2.

Dit paard was absoluut beledigd dat ze een stukje banaan aangeboden kreeg zoals je kunt zien
3.

En dan nu... Kwijlbakjes gereed houden..

4.

5.

6.

Dit zijn precies de herfstkleuren zoals ik ze op de foto wilde hebben
M'n touwtje-wegwerk-skills moeten nog wat opgekrikt worden

7.

8.

9.

We hebben bij Geisha even wat Labello op gedaan... Zorgde voor een leuk resultaat met een flehmende en lebberende Geisha

10.

En deze twee modellen waren echt nergens van onder de indruk..

11.

12.

13.

14.

Ik vond het echt leuk om zelf een meeting te organiseren, en dat wil ik zeker vaker gaan doen.
Bedankt voor het spieken!
En foto 12 zonde van die arm zeg!

Het paard van foto 8 had ik persoonlijk op de plek van het paard op foto 6 gezet, met die takken boven het zwarte paard is het erg donker
'. Maar nu verklaart het hem