Sinds juni 2014 heb ik een spiegelreflexcamera (Canon EOS 1000D) in mijn bezit. Hier ben ik echt superblij mee natuurlijk! Ik heb dit topic gemaakt om een soort overzichtje te maken van mijn foto's in deze paar maanden!
Juni 2014:
Dit zijn 2 foto's uit de eerste maand met mijn camera. Ik heb nooit les gehad, dus had nog niet echt een idee van overbelichting, compositie, goed scherpstellen etc.

Juli 2014:
In de tweede maand begon ik steeds meer van mijn camera te ontdekken. Ook heb ik in deze maand de 55-250mm IS lens aangeschaft, want ik vond dat ik te weinig kon inzoomen.
Deze foto is nog met de 18-55mm kitlens:

En dit was een van de eersten met de 55-250mm lens

Augustus 2014:
Shetlander is te dik, dat weten we, maar we zijn er mee bezig!

Later in augustus ben ik foto's wezen maken bij een vriendin, sinds toen was ik ook een beetje gaan spelen met nabewerking. Daar kwam dit uit:

September 2014:
Ik begon steeds meer te ontdekken, ging foto's voor mensen maken en nu zien mijn foto's er zo uit
Dit is een van mijn opa's paarden, Heaven. Op de originele foto stond een veel groter deel van het paard, dus vind hem zo nog best scherp!

Ik ging ook nog bij een vriendin langs, en daar kwam dit uit:

Later ging ik nog naar iemand anders toe om foto's te maken:

En vorige week ben ik weer bij iemand anders geweest om foto's te maken.

Dat waren de foto's alweer!(in oktober heb ik nog geen tijd genomen om goede paardenfoto's te maken)
Ik heb, al zeg ik het zelf aardig wat vooruitgang gemaakt en hoop dat ik vooruit blijf gaan
Tips zijn heel erg welkom! Maar kijk dan wel naar de foto's van september, want daar kan ik aan werken, omdat dat de manier is hoe ik nu fotografeer
Laten jullie een reactie achter?