Met dit fototopic zou ik jullie graag iets bijzonders willen vertellen...
Gisterochtend werd ik wakker en dacht: Vandaag is het zulk prachtig weer, misschien wel het laatste zonnetje dit jaar..
Ik wist dat ik nog een chocolade fondue had, en ook witte en bruine smeltchocolade. 's Middags even lekker boodschappen gedaan, vriendlief een smsje gestuurd met
"Als je vanavond geen levensbedreigende afspraak hebt staan dan breng je de avond met mij door. I thought of something fun! Kiss"
Zo gezegd zo gedaan, hij kwam na het eten en wist van niks. Ik heb hem gelijk een grote zware rugtas op zijn rug gezet (met al het lekkers erin
) en we zijn rond 18.30 op ons fietsje richting de heide gefietst.De zon scheen prachtig en ik vond het zonde om direct te beginnen met eten, want ik wilde iets heel belangrijks eerst op de foto zetten... (foto's gemaakt met mijn nieuwe statief en de zelfontspanner)
#1. Namelijk ons 'drietjes'. Jawel, in mijn buik groeit een heel klein mini mensje, precies 15 weekjes oud, dus bijna 4 maandjes!

#2. Hoewel het voor ons ook als een verassing kwam zijn we er dol blij mee!

#3. Nu genieten we nog lekker van het samen zijn met zijn tweetjes, in februari zal het leven totaal anders worden!

#4. Zoals jullie ook wel op de foto's kunnen zien heb ik een soort van belletje bij mijn buik, ze zeggen dat de baby geluiden buiten de buik kan horen, zoals het belletje. Als de kleine dan geboren is en het belletje weer hoort, schijnt dat rustgevend te werken.

#5. De zon ging langzaam onder zoals ook wel op de foto's te zien is.
Dit is de laatste foto voordat we gingen eten

#6. (tussendoorfoto) Vriendje geconcentreerd bezig met de voorbereidingen
http://i258.photobucket.com/albums/hh26 ... fc7a5c.jpg
#7. De zon zakte achter de bomen, steeds verder en verder... Het was zo rustig! Je hoorde niks, kwam niemand tegen. Alleen wij 'drie' en de natuur. Puur genieten.

#8. Hapje voor papa

#9. Toen de zon helemaal verdween kregen de wolken toch zo'n prachtige roze/paars kleur!

#10. Tot slot saampjes met de maan op de foto voordat we weer richting huis fietsten.

Volgens mij heb ik nog nooit zo'n persoonlijk topic aangemaakt, maar ik voelde dat het nu lang genoeg geduurd heeft om aan de 'online buitenwereld' te laten zien hoe gelukkig ik ben met het kleine wondertje in mijn buik en natuurlijk met mijn allerliefste vriendje en toekomstige papa

Groetjes

En van harte met de kleine! Het is zo romantisch hihi echt super leuk!
) sfeer ademen de foto's uit!