[FOTO] Toch nog een beetje zomer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nightingale

[FOTO] Toch nog een beetje zomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 10:44

Gistermiddag brak geheel onverwacht de zon door en was het vrijwel de hele middag blauw. Voor mij het startsein om lekker met mijn nieuwe aanwinst de tuin in de gaan.
Ik heb mijn Nikon (D3200 met 18-55mm kitlens) nu een paar weken en ik begin 'm steeds beter te begrijpen, hoewel er natuurlijk nog veel te verbeteren valt. Voor het nabewerken gebruik ik GIMP - misschien niet ideaal, maar ik weet hoe de basis daar werkt en dat is voor nu even het gemakkelijkst.
En ik heb even snel een watermerkje in elkaar geflansd, niet dat iemand mijn foto's zou willen stelen, maar je weet maar nooit :+

Op mijn vorige topic had ik weinig (lees: 1) reacties, wat ik wel kan begrijpen, want je reageert toch het meest op foto's die je echt mooi vindt in plaats van op amateurwerkjes. Toch zou ik het wel leuk vinden als iemand de moeite zou nemen om wat commentaar te leveren, hoeft helemaal niet positief te zijn, ik ben hier om te leren :)

Bedankt voor het lezen, hier komen de foto's!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nightingale op 24-08-14 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 10:56

Hele mooie foto's _/-\o_

Henrike5

Re: [FOTO] Toch nog een beetje zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 11:24

hele mooie foto's, foto 2 is mijn favoriet :D

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 13:16

Bedankt allebei! :D Leuk om te horen.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 13:19

Ik vind het prachtige foto's! Ik heb een vergelijkbare camera met dezelfde lens, maar dit krijg ik er nog niet uit hoor! Super!