[FOTO] Tinus!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suusje92

[FOTO] Tinus!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 21:49

Vandaag mocht ik de onwijs stoere hengst van een vriendin op de foto zetten, ik had helaas 1 foto waarbij het touwtje dwars voor zijn lijf liep. Ik zat te twijfelen of ik t moest wegwerken of moest laten zitten..

Het is wegwerken geworden! Ik zag later pas dat de manen nog wat bijgeschaafd konden worden, maar voor de rest ben ik reuze tevreden met het resultaat!

Tinus is een shetlander hengstje die door mijn vriendin van de slacht is gered. Diertje was onhandelbaar en eigenlijk niet te vertrouwen. Na flink wat liefde, geduld, knuffelen, bezoekjes dierenarts en hoefsmid en uiteraard lekker eten is het nu een werkelijk plaatje om te zien!

Zie hieronder het resultaat!

Afbeelding

Verbeterpunten zijn welkom! Maar gelieve niet als iemand het al heeft genoemd, het blijven herhalen. Verbetering van de eerst genoemde tip is ook welkom!

Loeky01

Re: [FOTO] Tinus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 09:11

Probeer op ooghoogte te werken. De foto is van bovenaf genomen, dit geeft een vertekend beeld. Ook had ik graag persoonlijk wat meer schouder gezien en minder bak?

Het lijntje heb je wel onwijs netjes weggewerkt! :)

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 10:27

Jikkeee schreef:
Probeer op ooghoogte te werken. De foto is van bovenaf genomen, dit geeft een vertekend beeld. Ook had ik graag persoonlijk wat meer schouder gezien en minder bak?

Het lijntje heb je wel onwijs netjes weggewerkt! :)

Dit was de eerste foto die ik nam, puur om te kijken hoe de instellingen bevielen normaliter zit ik zowat plat op me billen bij zo een pony, maar bedankt voor de tip, maar ik wist het zelf al, maar wel goed dat het je op viel :D

Loeky01

Re: [FOTO] Tinus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 11:22

Ik snap het :). Het achtergrondverhaal weet ik natuurlijk niet vanaf een foto, maar top dat je dit normaal wel doet!

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 11:24

Jikkeee schreef:
Ik snap het :). Het achtergrondverhaal weet ik natuurlijk niet vanaf een foto, maar top dat je dit normaal wel doet!

Moet ook zeggen had de foto gemaakt en daarna dacht ik echt van, owja.. op je knietjes suus XD

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 23:59

Lijntje is netjes weggewerkt! Inderdaad alleen bij de manen zie je het :P

Qua foto vind ik hem wel mooi maar had beter gekund inderdaad, vooral als hij op ooghoogte genomen was zoals hier boven genoemd. :j