Ik probeer de laatste tijd wat anders te doen, en ik weet dat de mensen hier op bokt meestal toch het perfecte plaatje willen zien. Sorry bokkers
Ik zat deze avond lekker te computeren en ik zag rechts van me een mooi lichtspel op de achterkant van onze zetel (voor de nederlanders: bank, sofa, weetikhet
). De zon scheen door de boom, door ons raam op onze limoen groene zetel. Ik dacht, dit geeft wel een gaaf effect! Ik moet er iets mee gaan doen!Maya mijn hond.. werd het slachtoffer. Maar.. ook niet echt gemakkelijk met al dat haar voor dr ogen, met een 75-300 mm lense, IN HUIS

Dus met deze omstandigheden een leuke/speciale foto eruit krijgen is zeker niet gemakkelijk
Daarom dat hij wat krap is maar had bijna geen andere keuze. Ik lag al heel ongemakkelijk onder de eettafel
. Ondanks dat vind ik dat haar blik echt een schuldgevoel uitstraalt en het wel bijzonder maakt. Maarja hoe zou het komen: 'Maya, zit, blijf' *klik* 'blijf' *klik* blijf' 'bliiiiiijjjjjjjf' *klik*. Is ze zo onderdanig als iets 
Er staat geen copyright op de foto maar ik vond dat de foto verpesten, dus ja (er staat wel een op natuurlijk
)
*Foto met canvas
Fototoestel: Canon EOS 1100D + 75-300mm lens

Ik ben weer heel erg benieuwd naar de reacties!!