Nieuwe Photoshop CS6! Wat vinden we hiervan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suusje92

Nieuwe Photoshop CS6! Wat vinden we hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 10:49

Sinds vandaag Photoshop CS6 aangeschaft en ik moet zeggen, het bevalt mij tot dus ver zeer goed! Werkt sneller naar mijn inzicht. Ik ben nog wel ruim bezig met alles uit te vogelen, qua nieuwe snufjes.

Wie heeft m al volledig in gebruik en wat vind je ervan? Let me know!

X. Suus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 12:43

PS CS6 is een prima programma, maar niet nieuw. CC is de nieuwste variant. Cs6 stamt uit 2012.

Ik heb met CS6 gewerkt en inmiddels met CC. Cs6 is gewoon goed werkbaar en ik heb nooit enige problemen ondervonden of functionaliteiten gemist.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 13:09

WiancaR schreef:
PS CS6 is een prima programma, maar niet nieuw. CC is de nieuwste variant. Cs6 stamt uit 2012.

Ik heb met CS6 gewerkt en inmiddels met CC. Cs6 is gewoon goed werkbaar en ik heb nooit enige problemen ondervonden of functionaliteiten gemist.

haha ik dacht dat dat de nieuwe was, teminste hij is voor mij nieuw. ik werktte nog met de cs5.1. Thanks voor de tip! Ben namelijk wel benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 21:25

Ik werk met niets liever dan CS6! :D Helaas heb ik een aantal grote problemen gehad met mijn studenten versie van CS6, waardoor ik weer terug bij CS5.5 ben. En omdat ik op mijn laptop nog CS5.5 heb, waardoor niet alle bestanden geopend konden worden, erg jammer. Ik had er oa last van dat al mijn pop-up schermpjes gewoon wit werden wat niet meer wegging.

Vind de donkergrijze lay out bijzonder fijn werken, fijner als die van CS5.5. Verder is het gewoon Photoshop zoals we dat kennen.

Muurp

Re: Nieuwe Photoshop CS6! Wat vinden we hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:47