Het was zeer mooi weer, maar ik heb vooral geprutst met de kleuren in photoshop ...
Nu wil ik jullie mening wel eens horen wat jullie er van vinden ... wie weet valt het in de smaak of valt het juist niet in de smaak
daarom wil ik jullie meningen wel aanhoren, ik kan er alleen maar van leren !De eigenaar heeft van de paarden zelf al topics geopend hier op bokt, dus ik heb hier enkel foto's geplaatst, die zij nog niet op bokt heeft geplaats.
Ben je geïnteresseerd in de keuze van foto's die de eigenares mooi vond, dan kunnen jullie hier kijken:
- Darno: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1791257
- Magenta V: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1791252
Even 2 foto's van hoe de paardjes er zo uitzien
1. De 4-jarige shetlander ruin Darno

2. De 2-jarige warmbloed merrie Magenta V

En dan nu de foto's waar ik het er met jullie wil over hebben

3. Een kus-foto, eigenlijk moest ik hier aan gedacht hebben om te vragen of ze even het touw wou loslaten, zodat ik dit kon wegwerken en het dan niet zo storend zou geweest zijn, maar ja wanneer dacht ik daaraan ... als ik thuis de foto zag op de laptop natuurlijk ...

4. Magenta was het een beetje verveeld, altijd maar dat stilstaan, dus hierdoor komt het dat ze er net niet goed op staat, maar ik vond het idee van zo een beeld wel leuk ...

5.

6. Dit vond ik gewoon een leuke sfeerplaat, kwa moment niet het meest geschikte (dan ten opzicht van hoe de personen staan tegenover de paarden vind ik niet optimaal, het had beter geweest als ze beide met de rug naar me toe stonden)

7.

8. Madam stond gewoon te rusten ... Ben ik hier niet TE enthousiast geweest met de kleuren?

9.

10.

11.

12. Eens gekeken wat het geeft, als de foto schuin staat, ik weet niet of dit een foto is die in de smaak valt of niet, het is ook de enige die ik eens schuin heb gezet, al de rest is recht
Maar een mens moet toch eens iets uittesten 

13. Een vriend van mij vond deze foto heel leuk, maar stelde voor om eens met inflitsen te werken of met reflectiescherm, zodat het uiteindelijke beeld een beeld is met de sfeer van een zonsondergang in tegenlicht maar dat het onderwerp dan wel goed uitbelicht wordt, ik ga dat zeker eens uittesten!

ookal zit het touwtje er nog op. Ik zou hem zo aan de muur hangen.