[FOTO] Zon, zee, strand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HeavensLove

[FOTO] Zon, zee, strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 16:36

Afgelopen vrijdag enkele foto's gemaakt van een pony en een paard van een vriendin op het strand.
Het was zeer mooi weer, maar ik heb vooral geprutst met de kleuren in photoshop ...
Nu wil ik jullie mening wel eens horen wat jullie er van vinden ... wie weet valt het in de smaak of valt het juist niet in de smaak :) daarom wil ik jullie meningen wel aanhoren, ik kan er alleen maar van leren !
De eigenaar heeft van de paarden zelf al topics geopend hier op bokt, dus ik heb hier enkel foto's geplaatst, die zij nog niet op bokt heeft geplaats.
Ben je geïnteresseerd in de keuze van foto's die de eigenares mooi vond, dan kunnen jullie hier kijken:
- Darno: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1791257
- Magenta V: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1791252

Even 2 foto's van hoe de paardjes er zo uitzien

1. De 4-jarige shetlander ruin Darno
Afbeelding

2. De 2-jarige warmbloed merrie Magenta V
Afbeelding

En dan nu de foto's waar ik het er met jullie wil over hebben :)

3. Een kus-foto, eigenlijk moest ik hier aan gedacht hebben om te vragen of ze even het touw wou loslaten, zodat ik dit kon wegwerken en het dan niet zo storend zou geweest zijn, maar ja wanneer dacht ik daaraan ... als ik thuis de foto zag op de laptop natuurlijk ...
Afbeelding

4. Magenta was het een beetje verveeld, altijd maar dat stilstaan, dus hierdoor komt het dat ze er net niet goed op staat, maar ik vond het idee van zo een beeld wel leuk ...
Afbeelding

5. Afbeelding

6. Dit vond ik gewoon een leuke sfeerplaat, kwa moment niet het meest geschikte (dan ten opzicht van hoe de personen staan tegenover de paarden vind ik niet optimaal, het had beter geweest als ze beide met de rug naar me toe stonden)
Afbeelding

7. Afbeelding

8. Madam stond gewoon te rusten ... Ben ik hier niet TE enthousiast geweest met de kleuren?
Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Eens gekeken wat het geeft, als de foto schuin staat, ik weet niet of dit een foto is die in de smaak valt of niet, het is ook de enige die ik eens schuin heb gezet, al de rest is recht :) Maar een mens moet toch eens iets uittesten :)
Afbeelding

13. Een vriend van mij vond deze foto heel leuk, maar stelde voor om eens met inflitsen te werken of met reflectiescherm, zodat het uiteindelijke beeld een beeld is met de sfeer van een zonsondergang in tegenlicht maar dat het onderwerp dan wel goed uitbelicht wordt, ik ga dat zeker eens uittesten!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 15-06-14 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto] -> [FOTO]

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 16:39

Wauw super mooie foto's, en is die grote echt 2 jaar? Dan ziet die er al minder puppy uit als mijn 5-jarige :P

Over die schuine, het is niet mijn stijl, ik draai automatisch me hoofd mee en dat is niet handig als hij aan de muur hangt :')

Die foto dat ze op rust staat vind ik onwijs gaaf, silhouet heet dat toch? Echt mooi :j

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 16:44

haha ja 2 jaar en ze is 1.70m ^^ een kleine is het niet, maar ze is wel al niet meer zo heel erg overbouwd, dus volgens mij kan het zijn dat ze zelfs niet meer zo heel erg veel gaat bijgroeien, maar je weet nooit met zulke paarden ^^ ik rij tenslotte zelf ene van 1.81m ; maar goed nu over de foto's

ja die schuine, zelf heb ik niet de neiging om te draaien met mijn hoofd, maar ik denk dat dat komt doordat ik hem al zoveel heb gezien, daarom dat ik de meningen graag hoor over die foto

en ja dat is een silhouet foto die op rust :) er zit wel meer dan 1 silhouet foto tussen

Eleionomae

Re: [FOTO] Zon, zee, strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:39

T schuine vind ik ook niet zo. De rest geef je zelf wel aan. Vind t sfeertje wel erg mooi

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:32

Mooie sfeer, de schuine vind ik zelf ook niet zo - net wat te schuin voor mijn idee.
foto 8 vind ik erg mooi, totaal niet storend dat de kleuren wat feller zijn. Ik vind het juist wel mooi!

Foto 3 is een van mijn favorieten <3 ookal zit het touwtje er nog op. Ik zou hem zo aan de muur hangen.

Foto 5 is weer verassend anders qua kleuren. Gaaf, alleen jammer dat Darno niet helemaal hetzelfde staat als Magenta qua hoofd-houding. Maar dat is mierenziften hoor :o

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 15:58

Bij de 2e foto ben je vergeten de schaduw van het touw weg te werken op de benen van het meisje. Die schuine foto vind ik zelf niet zo, maar de rest... <3

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 16:33

ja ik had het ook al gezien, maar de zin (na al die foto's) was even weg om dat nog verder af te werken, indien de foto's besteld worden, werk ik dat sowieso nog weg ^^

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:02

Wauw!! Zo'n foto's wil ik ook nog wel hebben hoor <3
Prachtig gewoon!

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-14 16:17

xAnthea schreef:
Wauw!! Zo'n foto's wil ik ook nog wel hebben hoor <3
Prachtig gewoon!

dank je!
ben ik best fier op dat je dat zegt, want jij hebt al zoveeeel mooie foto's van jouw 2 prachtbeestjes ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 20:11

Mooie platen. Maarre, als je een touwtje wegwerkt moet je ook even om de schaduw denken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:06

Wat een gave foto's, ik vind de kleuren echt wauwie! <3