Deze foto vind ik eigenlijk heel erg onder de stockfoto's vallen. Kan me zo voorstellen dat de foto het goed doet als omslag van een boek. Persoonlijk houd ik van kleur, natuur, actie. Soms als de compositie erg goed is kan ik zwart-wit ook waarderen. Dit is een prettige foto als je 1 blik erop werpt, omdat hij zo scherp is. Je hebt gelijk als je zegt dat een foto persoonsgebonden is. Je houd van strak en simpel. Is het dan niet mooier om de 3 oogpenseeltje op 1 denkbeeldige diagonale lijn te leggen? Of 2 naast elkaar en iets hoger weer 2 naast elkaar? Of om het lekker ingewikkeld te maken...de penselen zo leggen dat in verhouding er ongeveer net zoveel zwarte achtergrond is als wit van de penselen, want dat oogt simpeler. Nu vind ik de zwarte bovenkant net iets teveel. En eigenlijk, had in mijn beleving de onderste penseel ook verkeerd om (met het deukje dezelfde kant boven) horen te leggen. Simpele foto's zijn eigenlijk ook moeilijk. Nu is de balans, zoals Stephanie_ M zegt, eigenlijk verstoord.