[FOTO] Black basic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

[FOTO] Black basic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 17:14

Afbeelding

De schaduwen zijn een bewuste keuze. :)

Goof

Re: [FOTO] Black basic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 20:20

Ik snap niet zo heel goed wat je met deze foto wilt laten zien. Hij spreekt mij persoonlijk niet aan in ieder geval.
Hij is wel helder en scherp.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 20:48

Dat een foto niet aanspreekt is persoonsgebonden.. Hij spreekt mij wel aan doordat hij simpel en strak is.

Ik heb hem hier geplaatst om tips te mogen ontvangen aan dingen die nog verbeterd kunnen worden. :)

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 16:44

Ik vind het persoonlijk ook een weinig zeggende foto. Ik mis balans in de kwastjes 2 liggen er recht en 1 steekt uit.

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:57

Ik vind m wel leuk! Door de schaduwen wordt t wat mysterieus en dat spreekt me wel aan :)

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 16:14

Deze foto vind ik eigenlijk heel erg onder de stockfoto's vallen. Kan me zo voorstellen dat de foto het goed doet als omslag van een boek. Persoonlijk houd ik van kleur, natuur, actie. Soms als de compositie erg goed is kan ik zwart-wit ook waarderen. Dit is een prettige foto als je 1 blik erop werpt, omdat hij zo scherp is. Je hebt gelijk als je zegt dat een foto persoonsgebonden is. Je houd van strak en simpel. Is het dan niet mooier om de 3 oogpenseeltje op 1 denkbeeldige diagonale lijn te leggen? Of 2 naast elkaar en iets hoger weer 2 naast elkaar? Of om het lekker ingewikkeld te maken...de penselen zo leggen dat in verhouding er ongeveer net zoveel zwarte achtergrond is als wit van de penselen, want dat oogt simpeler. Nu vind ik de zwarte bovenkant net iets teveel. En eigenlijk, had in mijn beleving de onderste penseel ook verkeerd om (met het deukje dezelfde kant boven) horen te leggen. Simpele foto's zijn eigenlijk ook moeilijk. Nu is de balans, zoals Stephanie_ M zegt, eigenlijk verstoord.