Vandaag heb ik er echt een heerlijke shoot op zitten, ik dacht, dit moet ik hier eens delen! Het is eigenlijk de eerste keer dat ik een hond 'op aanvraag' fotografeer. Oké, ik heb hier thuis wel twee modellen maar daar blijft het ook bij
Dus je kan het zien als mijn eerste officiële hond die ik op foto zet voor iemand.Ah en voor niet zomaar iemand, mijn ex, buiten dat het soms awkward was was het wel nog een topdagje
doet raar maargoed.We zijn hiervoor naar het Hallerbos in Halle geweest, ja lekker dicht waar ze woont dus dacht meteen.. mooie kans dat bos eens te zien! en het was echt verbluffend
De frisse beukenblaadjes doen het hem.. de prachtige hyacinten en de zon die op verschillende plekken komt invallen. Ik was verliefd!!
En dit bos in combinatie met een prachtige hond.. je kan het je gewoon niet voorstellen hoe ik ervan genoten heb
maar ik niet alleen denk ik 
1.

2.

3.

4.

5.

Dat is een foto die niet in de reeks past. Vond het wel gaaf, lijk net een wolf aan het huilen..
6.

Ikke met mooie Jesse

Nouja kijk, ik hoop dat jullie hebben kunnen meegenieten van deze prachtige dag..
Enneh.. waarom ik dit open is voor tips hé! Reactie ook altijd welkom

, wat een mooie foto's! Prachtige hond ook!