Foto's op tumblr

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Foto's op tumblr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 08:50

Tja, simpele vraag. Hoe staan jullie daar tegenover? Mogen jullie foto's geplaatst worden, onder welke voorwaarden ed..
Kom de laatste tijd namelijk veel foto's van Bokkers tegen, die wil gecredit worden.

Anoniem

Re: Foto's op tumblr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 09:53

Mogen best gebruikt worden als ik er van op de hoogte word gebracht en mijn copyright er niet afgepoetst of geknipt wordt.

Het lieft ook nog mijn naam of site in de source, daar is 'ie voor.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 09:56

Zolang mijn naam er op blijft staan vind ik het helemaal prima, en anders krijgen een mailtje of berichtje met de regels van het gebruik van mijn foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 10:42

Tumblr is wel ''gevaarlijk'' wat dat betreft want iedereen blijft rebloggen en voor je het weet staat het óveral waar je het niet wilt hebben en heb je er geen zicht meer op... Ik weet niet zo goed wat ik er van zou vinden.. Ik heb wel een tumblr pagina als website info voor shoots enzo. maar gelukkig doet niemand wat met mijn plaatjes haha

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 12:03

Ik heb zelf een tumblr pagina aangemaakt voor mijn foto's en die worden inderdaad vaak gereblogged. Voor mij alleen maar fijn, ik heb er al een hoop internationale contacten en oprachten aan overgehouden :D Er staan wel heel groot regels boven, zoals niet reposten, niet bewerken, niet buiten tumblr posten zonder toestemming... Ik krijg ook vaak vragen van (vooral Nederlandse of Zweedse) tieners die ze willen gebruiken voor paardenspellen, maar dat probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen. Ze zullen vast veel gestolen worden, en ik zo eens per maand speur ik de bekendste websites af en het is meestal wel een paar keer raak, maar dat hou je, ook zonder tumblr. Vervelender vind ik pinterest, dat is écht niet meer te volgen.