Binnenkort (19 april) is een goede vriendin van mij jarig en nou willen een goede vriend en ik samen haar een foto van haar favoriete pony kado geven op A3 formaat.
echter vereist de foto wat bewerking want we willen namelijk dat de pony een roos in z'n mond vasthoud.
ook vereist de achtergrond een beetje werk
hier is het probleem, ik en de mensen die ik persoonlijk ken zijn niet echt goed met photoshop.
dus vroeg ik mij af of er iemand hier de kundigheid heeft en er ook zin in heeft om het doen.
het enige wat ik er voor terug kan geven is helaas niet veel meer dan dan een wel gemeende dank je wel.
het gaat om deze foto
http://smg.photobucket.com/user/Rocksta ... sort=3&o=0
het volgende moet er gebeuren.
1. er moet dus een roos in z'n mond gestopt worden. uiteraard het liefst zodanig dat het lijkt dat tie de roos al in z'n mond had ten tijde van het maken van de foto.
2. het hek mag mag een likje verf gebruiken (om het zo maar te zeggen). bruinig, zodat het niet teveel in het oog springt (het mag ook helemaal weggehaald worden als dat makkelijker is)
3. de mensen op de achtergrond mogen weg gehaald worden.
als je wat randen van de foto weghaald hou er dan a.u.b. rekening mee dat er genoeg van de resolutie overblijft dat tie nog wel mooi blijft op A3.
bij voorbaat hartelijk dank!
p.s. ik zet alleen de link neer omdat ik niet 100% zeker weet dat ze hier niet rond hangt
je kan de foto op volledig formaat downloaden via het "media options" menu aan de rechterkant
p.p.s. ik ben vanavond na 6 uur pas weer thuis om eventuele vragen te beantwoorden, mochten die er zijn.
Ik heb hem altijd zo gevonden.